Gå til innhold

Til NHD


Gjest snørosa, 43

Anbefalte innlegg

Gjest snørosa, 43

Vil du være så snill å lese avsnittet under samliv som har tittel " er ikke jeg for "gammel" til å oppleve dette?

Ønsker du skal si litt hvor jeg bør gjøre med meg selv. Kan om så gi mer utfyllennde svar på ting her som du eventuelt måtte peke på.

Sliten, snørosa 43.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Egentlig har jeg ikke noe å legge til esensen av de svarene du allerede har fått.

Det går alt for raskt!!!

En bretter ikke ut sitt sjelsliv før en har vært kjærester en god stund. En sier ikke "Elsker deg" de første månedene.

Bryllup og evig lykke skal ikke diskuteres før en har vært på telttur en uke i regnvær.

Festina lente - skynd deg langsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snørosa 43

Egentlig har jeg ikke noe å legge til esensen av de svarene du allerede har fått.

Det går alt for raskt!!!

En bretter ikke ut sitt sjelsliv før en har vært kjærester en god stund. En sier ikke "Elsker deg" de første månedene.

Bryllup og evig lykke skal ikke diskuteres før en har vært på telttur en uke i regnvær.

Festina lente - skynd deg langsomt.

Til Nils Håvard Dahl!

Jeg takker for svar og for råd, og har fått meg en oppvekker her, jeg ser at dette er riktig, og hvor feilen min har vært, både rundt metode og fart. Dette tar jeg med alvor til etterretning, jeg skal ikke forbruke helsa mi på mer av dette. Dyr lærepenge, men viktisgt, jeg SER svaret og kan "vri mutteren" riktig vei, nå da jeg ikke har overbevisning hos meg selv at dette var greit og naturlig.

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...