Gå til innhold

Andre ting å tenke på!


Gjest Nikee

Anbefalte innlegg

Jeg traff en fyr for en halvt år siden. En ting er at jeg hadde trodd det skulle utvikle seg til et "roteforhold" med lengde på kanskje max en mnd. En annen ting er at jeg er da ung nok så jeg hadde trodd jeg skulle miste interessen ganske fort(ungt syndrom.).

Men her sitter jeg faen meg å er forelska som -aldri- før!!!! Hvordan i alle dager får jeg tankene bort fra ham??? Hvordan får jeg tenkt på noe annet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke ta kontakt med ham i stedet?

Hehe. Jeg kan da ikke kvele han med mld heller daa! Å jeg treffer og sover hos han omtrent hver dag, så jeg kan jo ikke klage.

Men jeg vil gjerne tenke på andre ting åsså enn bare han om dagene lissom...*irritert* Er litt plagsomt å slitsomt at han ligger i tankene -hele- tiden! Selv om det er fint! :)

Jeg vil tenke på noe annet ååååå!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg kan da ikke kvele han med mld heller daa! Å jeg treffer og sover hos han omtrent hver dag, så jeg kan jo ikke klage.

Men jeg vil gjerne tenke på andre ting åsså enn bare han om dagene lissom...*irritert* Er litt plagsomt å slitsomt at han ligger i tankene -hele- tiden! Selv om det er fint! :)

Jeg vil tenke på noe annet ååååå!!!! :)

Ok... Trodde du ikke hadde sett ham på lenge jeg... At det bare var 1 mnd og det ikke skulle være noe mer. Da er det jo bare koselig da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... Trodde du ikke hadde sett ham på lenge jeg... At det bare var 1 mnd og det ikke skulle være noe mer. Da er det jo bare koselig da! :)

:-) Joo,kanskje. Er jo kjempefint å være såå forelska i en fyr. MEN: Jeg vil være i stand til å tenke på andre ting åsså enn bare han!!!! :-)

Og hvordan gjør jeg det?? Hjelp meg!?

*i en despertat situasjon* :-)

Og nå skal jeg begynne å lese å studere åsså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg kan da ikke kvele han med mld heller daa! Å jeg treffer og sover hos han omtrent hver dag, så jeg kan jo ikke klage.

Men jeg vil gjerne tenke på andre ting åsså enn bare han om dagene lissom...*irritert* Er litt plagsomt å slitsomt at han ligger i tankene -hele- tiden! Selv om det er fint! :)

Jeg vil tenke på noe annet ååååå!!!! :)

Nyt det! Forelskelse er et gode som du kommer til å savne en gang.

Selv har jeg ikke vært forelsekt på mange år, og jeg SAVNER følelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...