Gjest Morgengjedda Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Er det noen som har noen gode råd til hvordan man kan dempe morratryne? Føler meg som en gjedde til langt utover dagen. Skikkelig sur i øynene, og bra med poser under. Ikke kult. 0 Siter
vin Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Øyegele fra Body Shop. Oppstrammende ,oppkvikkende og for poser under øynene ;o) 0 Siter
Gjest Seline Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Prøv Clarins "One-step facial cleanser with orange extracts" (ansiktsvann/rens i ett, oppfriskende og tonende) og Elizabeth Arden "Good morning eye treatment" (øyekrem som strammer opp og frisker opp/kjøler litt ned) Suverene produkter! Har blitt helt avhengig.. Tar også en gang i uken en peel-off maske som drar med seg alle gamle hudceller, og en fuktighets/oppstrammende maske etter den igjen. Da holder jeg hele uka De maskene jeg bruker er billig-produkter fra H&M, men de er absolutt det beste jeg har prøvd! Det er engangspakninger til 14 kroner. Og masse iskaldt vann i ansiktet hver morgen, selvsagt... 0 Siter
Gjest Morgengjedda Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Prøv Clarins "One-step facial cleanser with orange extracts" (ansiktsvann/rens i ett, oppfriskende og tonende) og Elizabeth Arden "Good morning eye treatment" (øyekrem som strammer opp og frisker opp/kjøler litt ned) Suverene produkter! Har blitt helt avhengig.. Tar også en gang i uken en peel-off maske som drar med seg alle gamle hudceller, og en fuktighets/oppstrammende maske etter den igjen. Da holder jeg hele uka De maskene jeg bruker er billig-produkter fra H&M, men de er absolutt det beste jeg har prøvd! Det er engangspakninger til 14 kroner. Og masse iskaldt vann i ansiktet hver morgen, selvsagt... Takk for svar. Men føler nå det er nødvendig å nevne at jeg er gutt. Tror neppe kompisene mine hadde blitt så imponert over min nye samling Arden produkter.... Kaldt vann går jeg for... 0 Siter
Gjest Seline Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Takk for svar. Men føler nå det er nødvendig å nevne at jeg er gutt. Tror neppe kompisene mine hadde blitt så imponert over min nye samling Arden produkter.... Kaldt vann går jeg for... Hehe Det hadde jeg overhodet ikke tenkt på engang.. Gå for kaldt vann, du 0 Siter
Bakken Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Gjør som min mann, bruker kremer som er beregnet for både kvinner og menn, helt nøytrale og basert på urter. Fantastisk god øyekrem!!!! Hilsen Bente! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.