Gå til innhold

Morratryne

Gjest Morgengjedda

Anbefalte innlegg

Gjest Morgengjedda
Skrevet

Er det noen som har noen gode råd til hvordan man kan dempe morratryne? Føler meg som en gjedde til langt utover dagen. Skikkelig sur i øynene, og bra med poser under. Ikke kult.

Fortsetter under...

Skrevet

Øyegele fra Body Shop.

Oppstrammende ,oppkvikkende og for poser under øynene ;o)

Skrevet

Prøv Clarins "One-step facial cleanser with orange extracts" (ansiktsvann/rens i ett, oppfriskende og tonende)

og Elizabeth Arden "Good morning eye treatment" (øyekrem som strammer opp og frisker opp/kjøler litt ned)

Suverene produkter! Har blitt helt avhengig..

Tar også en gang i uken en peel-off maske som drar med seg alle gamle hudceller, og en fuktighets/oppstrammende maske etter den igjen. Da holder jeg hele uka :) De maskene jeg bruker er billig-produkter fra H&M, men de er absolutt det beste jeg har prøvd! Det er engangspakninger til 14 kroner.

Og masse iskaldt vann i ansiktet hver morgen, selvsagt... :)

Gjest Morgengjedda
Skrevet

Prøv Clarins "One-step facial cleanser with orange extracts" (ansiktsvann/rens i ett, oppfriskende og tonende)

og Elizabeth Arden "Good morning eye treatment" (øyekrem som strammer opp og frisker opp/kjøler litt ned)

Suverene produkter! Har blitt helt avhengig..

Tar også en gang i uken en peel-off maske som drar med seg alle gamle hudceller, og en fuktighets/oppstrammende maske etter den igjen. Da holder jeg hele uka :) De maskene jeg bruker er billig-produkter fra H&M, men de er absolutt det beste jeg har prøvd! Det er engangspakninger til 14 kroner.

Og masse iskaldt vann i ansiktet hver morgen, selvsagt... :)

Takk for svar. Men føler nå det er nødvendig å nevne at jeg er gutt. Tror neppe kompisene mine hadde blitt så imponert over min nye samling Arden produkter....

Kaldt vann går jeg for...

Skrevet

Takk for svar. Men føler nå det er nødvendig å nevne at jeg er gutt. Tror neppe kompisene mine hadde blitt så imponert over min nye samling Arden produkter....

Kaldt vann går jeg for...

Hehe :)

Det hadde jeg overhodet ikke tenkt på engang.. Gå for kaldt vann, du :)

• 2 uker senere...

Annonse

Skrevet

Gjør som min mann, bruker kremer som er beregnet for både kvinner og menn, helt nøytrale og basert på urter. Fantastisk god øyekrem!!!!

Hilsen Bente!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...