Gå til innhold

FU: Hvordan er hånklene deres?


Gjest prektig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff og huff, da er ikke jeg prektig :) Noen håndklær er stripete, noen med mange farger og noen ensfargete. Det er vel det samme hvordan de ser ut, bare de "virker"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var nydelig kremfarget etter innkjøp alle sammen.

men siden det er mannen min som vasker her i huset så er de nå i alle slags lyse nyanser, grå, lilla, rosa, grønn, blå. Akkurat så mye farge at du ser det er en forskjell. hehe!

Her tenker jeg du skulle vært!

Dukene er stort sett ensfarget , men de er krøllete da - eller i hvertfall ikke helt slette.

Husmor-ære kom til meg, her skal du motstand finne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff, da er ikke jeg prektig :) Noen håndklær er stripete, noen med mange farger og noen ensfargete. Det er vel det samme hvordan de ser ut, bare de "virker"?

Men ; noen har TIL OG MED hull i dem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste badehåndklærne er hvite. Vi har også et par grå, et rosa og et knall grønt. Men ingen hullete! Så jeg er nok ikke så prektig, gitt!

(De små håndklærne er i mange ulike farger, noen av dem er til og med skikkelig gamle!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i hvitt og kremhvitt.

Jeg må kunne vaske alt sånt sammen, ellers blir det bare liggende nederst i skittentøyskurven i månedsvis. Ingen "artige" farger eller mønstre her, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde besvimt av å se håndklene våre. Der er det til og med noen med tynnslitte kanter.

Man skal ikke se bortifra at det er et og annet hull heller.

Og ikke nok med det; de helt utslitte kan noen ganger klippes opp til supermyke kluter.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoopy_Syttifire

Små,store,rosa,blå,rutete,grønne,kvite,utvasket,slitt,nye,gamle,fine,ikke fult så fine,nye flotte kjøpt til sydentur.

Og hvordan ligger de i skapet. Joda, i hytt og pine etter at ungdommene flyttet hjem. Før den tid, sånn passe pent stabla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av hvert. Noen med mønster og striper, de fleste ensfarget. Noen med rufsete kanter, noen tynnslitte og andre nye.

Tror kanskje noen bør kastes, har aldri tenkt på det.

Men stygge sengetrekk er myyyyye verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to bad, det ene er nyere og penere enn det andre og fliser og vegger er grå, så her har jeg samme lyse gråfarge på håndklærne, samt noen i knall oransj som matsjer detaljer på badet (kurv, såper osv).

På vårt andre bad, som også fungerer som vaskerom ligger de gamle håndklærne som for det meste er hvite, men også noen andre farger. Ellers så har vi en del store badehåndklær som vi har med på ferie, og de er ganske så fargerike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...