Gå til innhold

Må man betale for mIRC ????????


Gjest DuIcinea

Anbefalte innlegg

Gjest DuIcinea

Jeg har brukt mIRC noen uker nå ,og i dag kom det opp et vindu hvor det sto at jeg må registrere det:

Thank you for trying out mIRC. mIRC is shareware, which means that you can try it out for 30 days to evaluate it, after which you must register it if you wish to continue using it.

The registration amount is US$20.00, although you can choose a lower amount on the registration page if you need to. This is a one time registration, which also works with future versions of mIRC.

Må man kjøpe det da ? Eller? Skjønte ikke dette jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det holder med ett spørsmålstegn :)

Ja, man må egentlig betale for mIRC. Men programmet fortsetter å virke uendelig selv om du ikke betaler, så du kan bare lukke vinduet som popper opp, og fortsette å irce som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder med ett spørsmålstegn :)

Ja, man må egentlig betale for mIRC. Men programmet fortsetter å virke uendelig selv om du ikke betaler, så du kan bare lukke vinduet som popper opp, og fortsette å irce som før.

Men det er litt kjipt for han som laget programmet da... ;-)

Ehm.. ikke at jeg heller betaler men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du MÅ ikkje. mIRC er shareware. Dvs. at dersom du brukar programmet over 30 dagar, så "skal" du registrere programmet ved å betala 20$.

Eg har ein mistanke om at dei fleste brukarane ikkje betalar. Programmet funkar som vanleg sjølv om du ikkje betalar. Det einaste er at du får opp det vinduet innimellom.

Ein annan ting er at Khaled som lagar mIRC sikkert blir glad dersom du betalar, og det gjer kanskje at han gidd fortsetja å utvikle programmet og gjera det betre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er litt kjipt for han som laget programmet da... ;-)

Ehm.. ikke at jeg heller betaler men...

Jeg er vel av de få (som jeg kjenner i alle fall) som har betalt for mIRC. Det er snakk om små summer ($15 den gang jeg betalte for det), og jeg syns det er vel verdt det. De som utvikler programmene skal også leve og $20 er ingen ublu pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...