Gå til innhold

Hva betyr dette.. hjelp..


luckyto

Anbefalte innlegg

Sitter her og har mensvondt el. overstimul.smerter??? Tok test og den viste svaaakt pos. Er på dag 11. Til min skrekk så var det (unnskyld detaljene) svakt rosa farge på papiret når jeg tørket meg *HJELP*

En strek er en strek, så gravid er jeg eller har jeg vært, men dette rosa greiene lovte ikke bra!!!

Er det noen her som har oversatt bivirkningene på progestan???? Kan ikke mye tysk, men forsto at man kunne få litt farga utflod...? Hvis jeg får andre aborten nå på andre forsøket (første varte i ca. 10 uker) så blir jeg rett og slett sinna. Nekter å godta slik utur!!!

Håper noen kan hjelpe meg med disse bivirkningene..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det er nok mange her som kan berolige deg med lignende erfaringer og som allikevel har vært gravide =) Jeg ville bare si at småblødninger kan være en av bivirkningene til progesteronen. Dette kommer til å gå bra! Det føler jeg på meg! Ta en ny test om et par dager så har den garantert blitt sterkere.

Lykke til luckyto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er nok mange her som kan berolige deg med lignende erfaringer og som allikevel har vært gravide =) Jeg ville bare si at småblødninger kan være en av bivirkningene til progesteronen. Dette kommer til å gå bra! Det føler jeg på meg! Ta en ny test om et par dager så har den garantert blitt sterkere.

Lykke til luckyto!

Tusen takk tieto. Jeg er kjempenervøs. Forsøker å være pos. Testen kunne tross alt vært neg. og det hadde vært verre. Nå sitter jeg og vurderer å ta egenmelding de neste tre dagene slik at jeg kan konsentrere meg om ruginen og ta det med ro. Samtidig er det godt å være på jobb å få fokus over på annet. Vet ikke helt... Uansett, dette er ulidelig spennende!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

først vil jeg bare si Gratulerer!

som alle sa til meg også: en strek er en strek.

og den det lille rosa greiene du snakka om tror jeg IKKE betyr noe. har lest om mange som tilogmed får rødt blod. som er gravide.

og litt rosa utflod er normalt har jeg hørt, det er jo i disse tider mensen opprinnelig skulle ha kommet ikke sant?..

men du har fått fram streken! det er det viktigste- den blir sikkert sterkere for hver dag som går, og det rosa stopper og alt blir bra.

lykke til!!!

klem fra aviva4+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bobla1365380358

Tusen takk tieto. Jeg er kjempenervøs. Forsøker å være pos. Testen kunne tross alt vært neg. og det hadde vært verre. Nå sitter jeg og vurderer å ta egenmelding de neste tre dagene slik at jeg kan konsentrere meg om ruginen og ta det med ro. Samtidig er det godt å være på jobb å få fokus over på annet. Vet ikke helt... Uansett, dette er ulidelig spennende!!!

Klem

hei luckyto

for det første:gratulerer!!! er så positiv at jeg tør si det...

for det andre. jeg ville tatt 3 dg. jeg... slapp av og ta vare på deg selv...

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk tieto. Jeg er kjempenervøs. Forsøker å være pos. Testen kunne tross alt vært neg. og det hadde vært verre. Nå sitter jeg og vurderer å ta egenmelding de neste tre dagene slik at jeg kan konsentrere meg om ruginen og ta det med ro. Samtidig er det godt å være på jobb å få fokus over på annet. Vet ikke helt... Uansett, dette er ulidelig spennende!!!

Klem

Hei!

Ta en 3-dagers og kjør ego-tripp du. Ligg på sofaen og les blader og ro deg helt ned =)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...