Gå til innhold

Mange fantasifulle FU'er for tiden.


Snoopy_Syttifire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snoopy_Syttifire

VET du ikke det?!

*sjokkert*

Klart jeg vet det, ellers hadde jeg jo ikke spurt... *blææææ*. Båtpelledutt??? Høres ut som en dings i bunnen av en båt. Men siden jeg tror det så er det sikkert noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg vet det, ellers hadde jeg jo ikke spurt... *blææææ*. Båtpelledutt??? Høres ut som en dings i bunnen av en båt. Men siden jeg tror det så er det sikkert noe helt annet.

Direkte oversatt: Rumpe-plugg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Klart jeg vet det, ellers hadde jeg jo ikke spurt... *blææææ*. Båtpelledutt??? Høres ut som en dings i bunnen av en båt. Men siden jeg tror det så er det sikkert noe helt annet.

Plug up your butt,

have a better fuck!

Putte plug i rompa, Snoops. Vakke vanskelig det vel? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Sexuelle anledninger, har jeg lest... :-)

Så du har ikke prøvd det altså, bare lest.....haha den må du lenger ut på landet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har ikke prøvd det altså, bare lest.....haha den må du lenger ut på landet med.

Like langt ut på landet som deg, som later som du ikke vet hva en buttplug er...???! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Like langt ut på landet som deg, som later som du ikke vet hva en buttplug er...???! :-)

Nei. Ærlig talt så hadde jeg ikke hørt det uttrykket. Heeeelt sant. Men nu har jeg lært noe nytt. Man blir aldri for gammel til å lære noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ærlig talt så hadde jeg ikke hørt det uttrykket. Heeeelt sant. Men nu har jeg lært noe nytt. Man blir aldri for gammel til å lære noe nytt.

Nå er neste trinn å prøve en... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...