Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke engang gått inn på kjærring-FU-ene dine. Trodde du sleit med lite nett på jobben, men dette virker som helse-spam?

Kjeder du deg?

Venter spent?

Så er vi to!

Gjest retvizan
Skrevet

Jeg er ferdig på jobb for dagen, jeg har sovet middag og jeg har tatt imot et aldri så lite flyttelass fra en tenåring som flytter inn for ei uke i morgen. NÅ er det tid for doling, mingling, spamming og FU-er.

I dag var jeg lat, og serverte iskrem til middag. Pytt, pytt, det er da sommer.

Skrevet

Jeg er ferdig på jobb for dagen, jeg har sovet middag og jeg har tatt imot et aldri så lite flyttelass fra en tenåring som flytter inn for ei uke i morgen. NÅ er det tid for doling, mingling, spamming og FU-er.

I dag var jeg lat, og serverte iskrem til middag. Pytt, pytt, det er da sommer.

Man får nyte de siste sommerdagene skikkelig. Gå i flagrende skjørt uten underbukse, være helsearbeider uten sokker i sandalene *s*....

Snoopy_Syttifire
Skrevet

Man får nyte de siste sommerdagene skikkelig. Gå i flagrende skjørt uten underbukse, være helsearbeider uten sokker i sandalene *s*....

Har vært hjelpepleier uten sokker i sandalene i hele sommer.

Gjest retvizan
Skrevet

Skjørt?!

*angst*

Hmm..kanskje et grillskjørt? Sandaler..mener du slippers? Det har jeg, vettu. Også joggiser selvsagt.

Skrevet

Har vært hjelpepleier uten sokker i sandalene i hele sommer.

Var ikke det bare befriende?

Skrevet

Skjørt?!

*angst*

Hmm..kanskje et grillskjørt? Sandaler..mener du slippers? Det har jeg, vettu. Også joggiser selvsagt.

Du kan få låne et ekte bast-skjørt av meg. Stråene kiler litt i rumpa. Det er ganske lekkert til sånne cuba-slippers (laget av bildekk og med en remse til tåen).

Gjest retvizan
Skrevet

Du kan få låne et ekte bast-skjørt av meg. Stråene kiler litt i rumpa. Det er ganske lekkert til sånne cuba-slippers (laget av bildekk og med en remse til tåen).

*Stråene kiler litt i rumpa*

Jatakk, send meg fluksens det skjørtet!

Hula-i-håla-kili-bom-bom-bom..

*synger*

Skrevet

*Stråene kiler litt i rumpa*

Jatakk, send meg fluksens det skjørtet!

Hula-i-håla-kili-bom-bom-bom..

*synger*

*beemer mental kopi av skjørt til retz*

OBS - brukes med varsomhet: Har bare brukt det en gang, ble flådd av meg på to strakser.

Snoopy_Syttifire
Skrevet

Var ikke det bare befriende?

Måtte lakke neglene.

Gjest retvizan
Skrevet

*beemer mental kopi av skjørt til retz*

OBS - brukes med varsomhet: Har bare brukt det en gang, ble flådd av meg på to strakser.

Rakk du å nyttigjøre deg kilinga først?

Skrevet

Rakk du å nyttigjøre deg kilinga først?

Tja, det blei jo mer kiling etterpå også. Men den gjorde inntrykk. Strå-kilinga altså.

Gjest retvizan
Skrevet

Tja, det blei jo mer kiling etterpå også. Men den gjorde inntrykk. Strå-kilinga altså.

Det har jeg aldri fått anledning til å prøve. Jeg har imidlertid forsøkt maurkiling. På en holme i Nidelva. Ikke den i Trondheim, den i Arendal.

Skrevet

Det har jeg aldri fått anledning til å prøve. Jeg har imidlertid forsøkt maurkiling. På en holme i Nidelva. Ikke den i Trondheim, den i Arendal.

var det godt?

Gjest retvizan
Skrevet

var det godt?

Godt-vondt. Det tok ihverfall knekken på soppen.

*Til kamp for et levende sexliv*

Skrevet

Godt-vondt. Det tok ihverfall knekken på soppen.

*Til kamp for et levende sexliv*

Øko-fitte får liksom helt ny betydning

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...