Gå til innhold

Svarte hælvete! (Om kjærlighet)


Gjest BigBoy

Anbefalte innlegg

Skal prøve å gjøre dette kort:

Snakka med jenta mi på nettet. Hun hadde chatta tidligere med en annen og møtt han på skolen. Jeg ble jo litt småsjalu (det er en svak egenskap med meg). Tatt i betraktning har jeg hatt en svært dårlig dag. Omtrent mista en annen venn og vært sårbar. Så sa hun at hun ikke hadde tid te å møte meg denne uka (hun blir borte te hælja), hun måtte gjøre lekser og trene. Hun kunne vel droppa eks. treninga og møtt gutten sin? D blir jo lenge til før jeg ser henne. Men uansett så skal hun til en venn(kamerat) til Oslo og sa hun skulle sove over osv. Virket som om hun ville få meg sjalu! Jeg spurte videre om hun kunne fallt for denne kameraten, og hun svarte "ja". Jeg begynte jo nesten å gråte, kjente tårene presset på! Er det virkelig normalt å svare slik til gutten sin, det går jo an å bruke ironi? Kanskje det er meg det er noe galt med eller skjønner dere min situasjon her? Jeg vet jo at jeg kan stole på henne, men alikevel. Jeg prøver jo alt for å få jenta mi til å ikke bli noe sjalu. Mens jenta mi sier alltid alle de guttene hun chatter med osv. på IRC. Vet sjalusi ikke er noe positivt. Men jeg synes hun kan begrense seg litt også, hun VISSTE at jeg var skikkelig lei meg og så måtte hun likevel dytte dette oxo opp i trynet mitt.Er det noen som kan analysere denne situasjonen og komme med noen fornuftige tilbakemeldinger?

Faan, dette blei visst litt langt alikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry mac, er litt for trett til å analysere hele innlegget. Men tenkte jeg skulle skrive det første som slo meg. Er enig i at det var en smule ufølsomt av jenta di å ikke være litt med deg. Men kan tenke meg at når du, sånn helt rett ut spør henne om hun kunne falle for denne typen (og med tanke på at du sier at sjalusi er en bakside v. deg), så er det godt mulig at hun svarte JA fordi hun syntes det var et dumt spørsmål.

Det er den eneste akkurat nå. Skal tenke litt videre, men legger meg snart. Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

happy1365380345

Sorry mac, er litt for trett til å analysere hele innlegget. Men tenkte jeg skulle skrive det første som slo meg. Er enig i at det var en smule ufølsomt av jenta di å ikke være litt med deg. Men kan tenke meg at når du, sånn helt rett ut spør henne om hun kunne falle for denne typen (og med tanke på at du sier at sjalusi er en bakside v. deg), så er det godt mulig at hun svarte JA fordi hun syntes det var et dumt spørsmål.

Det er den eneste akkurat nå. Skal tenke litt videre, men legger meg snart. Lykke til...

Hei! Synes det virker som du har skaffet deg en "merkelig" dame. Hvis da ikke din sjalusi har gjjennomsyret dette forholdet over lang tid. Da kan man gå så lei at man svarer slik for å unngå flere, lange diskusjoner. Men hvis det ikke er tilfelle at du ikke plager henne ofte med sjalusi, så synes jeg det virker sm om det kanskje ville være bedre for deg å komme deg ut av dette forholdet og bruke dine gode egenskaper som du nevner at du har på noen som ville sette pris på dem. Ikke lett, vet det, men du blir nok ikke videre lykkelig av å bli i dette forholdet. Lykke til hva du enn gjør. Og jeg forstår virkelig at du blir lei deg over slike svar og en slik oppførsel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...