maxima Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Hei! Dere som har fått tilbekabetalt - jeg lurer bare på hvilket trygdekontor du /dere tilhører? I tidligere innlegg her har jeg lest at dette har vært plankekjøring for de. Det har det egentlig ikke vært for oss. En del frem og tilbake, men det siste tar kaka synes jeg: Vi får ikke dekket utgiftene på progestan-kapslene uten erklæring fra sykehuset at de måtte jeg ha. Men sykehuset vil ikke gi oss erklæring uten direktiver fra departementet. HVORFOR - lurer jeg på, når det er sykehuset som har gitt meg resepten på kapslene, for de MÅTTE jeg ta etter innsetting...... "Ring tilbake på fredag", sa de på sykehuset, "da vet vi mer!" Vet noen her noe mer? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hei! I "gode" gamle dager fikk vi ikke progestan-kapsler på blåresepten heller fordi de ikke er godkjent som legemiddel i Norge. Det følger jo som kjent ikke med norsk bruksanvisning heller. Kan være der problemet ligger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobla1365380358 Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 hei maxima det høres ut som du har fått en riktig paragrafrytter til saksbehandler!! ifølge helsedepartementets rundskriv får man dekket alle utgifter til legemidler, som overstiger 15.000 såfremt de er kjøpt i Norge. her er en link du kan skrive ut å ta med til trygdekontoret ditt: http://odin.dep.no/hd/norsk/aktuelt/pressem/042071-070035/index-dok000-b-f-a.html var litt lang... eller du kan ringe Heidi Langåspå tlf.22248706, i helsedepartementet. lykke til mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.