Gå til innhold

Kramper i leggen


Gjest Daisy

Anbefalte innlegg

Når jeg sover, våkner jeg mye for tiden av at jeg har krampe i hele leggen. Skikkelig ubehagelig. Noen som vet hvorfor eller hva jeg kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta kalsiumtislkudd og spis bananer! Dette hjalp iallefall for meg da jeg var gravid og plaget av legg-kramper *Auuu!!*

Hva sa du sa du? Da du var GRAVID?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan få leggkramper av en hel haug mangler. Det enkleste du kan gjøre er å hive innpå bananer og drikke melk.

Om det ikke hjelper bør du kjøpe vitamineral-tabeletter av et eller annet slag.

Sitter du lenge nok på DOL i reklamen her kan du navnet på 4-5 stykker etter bare noen dager. *stønn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan få leggkramper av en hel haug mangler. Det enkleste du kan gjøre er å hive innpå bananer og drikke melk.

Om det ikke hjelper bør du kjøpe vitamineral-tabeletter av et eller annet slag.

Sitter du lenge nok på DOL i reklamen her kan du navnet på 4-5 stykker etter bare noen dager. *stønn*

Flaks jeg kjøpte bananer i går da.

*tar meg et jafs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Årsaken kan være at du har trent uten å strekke godt nok ut, og at musklene er i spenn. Eller du kan ha kalsiummangel.

Da jeg var gravid hadde jeg veldig mye senestrekk i leggene, og spesielt på natta. Det hjelper om du tar Kalsium med D-vitamin (Weifa kalsium med D-vitamin er bra!), og gjerne doble eller tredoble dosen i starten.

D-vitaminet gjør at kalsiumet tas opp lettere i kroppen, og dermed virker fortere og bedre.

Det hjalp godt for meg, håper du kan ha nytte av det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaken kan være at du har trent uten å strekke godt nok ut, og at musklene er i spenn. Eller du kan ha kalsiummangel.

Da jeg var gravid hadde jeg veldig mye senestrekk i leggene, og spesielt på natta. Det hjelper om du tar Kalsium med D-vitamin (Weifa kalsium med D-vitamin er bra!), og gjerne doble eller tredoble dosen i starten.

D-vitaminet gjør at kalsiumet tas opp lettere i kroppen, og dermed virker fortere og bedre.

Det hjalp godt for meg, håper du kan ha nytte av det også!

Jeg har ikke trent... og alle som har svart sier "da jeg var gravid"... jeg er da ikke det.. har jo nettopp begynt å studere jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke trent... og alle som har svart sier "da jeg var gravid"... jeg er da ikke det.. har jo nettopp begynt å studere jeg..

Slapp av. Har kramper i leggene om natten jeg også og jeg er ihvertfall IKKE gravid.

Men det er mulig jeg slurver litt mer kalsiuminntaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Har kramper i leggene om natten jeg også og jeg er ihvertfall IKKE gravid.

Men det er mulig jeg slurver litt mer kalsiuminntaket.

Pah!

Alle på DOL vet at du hadde blitt gravid selv etter en kjønnsskifte-operasjon! ;-)

*mobber*

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Har kramper i leggene om natten jeg også og jeg er ihvertfall IKKE gravid.

Men det er mulig jeg slurver litt mer kalsiuminntaket.

Hva er det som inneholder kalsium da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke trent... og alle som har svart sier "da jeg var gravid"... jeg er da ikke det.. har jo nettopp begynt å studere jeg..

Det var ikke for å understreke at jeg var gravid, da! Herlighet...

Men det var en periode i livet - en lang periode - hvor jeg våknet med leggkramper veldig ofte. Og da jeg tok kalsium forsvant det.

Spis Kalsium og B6-vitamin. Det er eneste rådet jeg kan gi deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke for å understreke at jeg var gravid, da! Herlighet...

Men det var en periode i livet - en lang periode - hvor jeg våknet med leggkramper veldig ofte. Og da jeg tok kalsium forsvant det.

Spis Kalsium og B6-vitamin. Det er eneste rådet jeg kan gi deg...

Nei, ble bare litt smånervøs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...