bibban Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Hei Ser at dere har vært gjennom 3 icsi-forsøk der dere ikke lyktes.Var utviklingen på eggene OK ? Hva gjorde til at dere ville prøve donorinseminasjon? Var det pga. av kvalitet på sædceller el.egg? Er bare litt nysgjerrig fordi vi strever med akkurat samme problem. Har vært gjennom 2 icsi-forsøk. Alt ser greit ut frem til rugeperioden. Egget vil ikke feste seg. Det gleder meg og se at dere har lyktes nå. Hilsen Bibban 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jol Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Heisann bibbian. Ved de 3 icsi forsøkene brukte vi nedfrossen sæd.Det var på grunn av at min mann har hatt kreft og vært igjennom en lang og tøff behandling.Han ble steril på grunn av all strålingen som han fikk,men i forkant av det frøs de ned sæd.Men det var veldig få sædceller på hvert strå,så vi måtte bruke 2 i slengen(vi har 4 igjen nedfrosset i Trondheim RiT).Mine egg har vært god kvalitet på hver gang,har også fått ut et bra anntall alle gangene.Etter befruktning av eggene har de delt seg som de skal,men ingen av de har festet seg(satte tilbake 2 hver gang).Legen vi snakket med ved RiT sa at de hadde store problemer hver gang med å befrukte eggene pga.få cædceller og forde de ikke hadde noen særlig god kvalitet. Siste forsøk hadde vi i juni 2001,men etter det trengte vi en lang pause fra barnemaset:) Ved min mann`s forrige kreftkontroll hadde vi et møte med ene legen på RiT som annbefalte oss donorinseminasjon.Hun trodde sterkt på at vi ville lykkes med det.I forkant av det hadde vi lenge tenkt på adopsjon,men jeg,som de fleste andre kvinner,har et sterkt ønske om å gå gravid.Vi vurderte dette nøye,og fant ut at vi ville prøve det.Utrolig heldige var vi jo da siden det klaffet ved første inseminasjon.De fant en som hadde de samme fargene og målene som min mann,slik at det blir så likt som mulig. Det er utrolig å se hvor glad han er for at vi endelig har klart det og at han gleder seg over graviditeten. Jeg vet så inderlig godt hva du går igjennom,det er like tungt hver gang det ikke lykkes og en tenker at det aldri vil skje. Jeg trodde ikke vi ville klare det denne gangen,begynte faktisk å lure på om det virkelig kunne feile meg noe alikevel:)En blir jo så frustrert at en tenker jo på alt mulig. Ble litt langt dette er,men,men:) Håper å høre hvordan det går med deg,og hva din bakgrunn for barnløsheten er. Skal dere prøve igjenn snart? Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.