Gå til innhold

Hater å vente!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvordan kan eg klare å holde ut nå.....? har bare så lyst å gi opp... vet ikkje hvor eg skal gjøre av meg...

Nica!

Det er dessverre slik med disse sakene. De kaller det hastesaker, og så tar det som regel et år før de kommer opp. Hvis gjerningsmannen har en "stjerneadvokat" som er veldig travelt opptatt, kan det medføre at det tar enda lenger tid enn dette før saken blir berammet.

Det beste rådet jeg kan gi deg, er å forsøke å legge vekk alle tankene rundt rettsaken i en periode. Bruke kreftene dine på å bygge deg opp og bli sterk til saken endelig kommer opp. Forsøk å ikke gå og gruble på hva som kommer til å skje, hva du skal si, hva han kommer til å gjøre osv osv før det virkelig nærmer seg. Da ber du bistandsadvokaten din fortelle deg i detalj om hva som kommer til å skje, og du bør stikke innom retten og følge en sak (hvilken som helst sak, ikke nødvendigvis en som likner på din) slik at du ser hva som foregår.

Og husk: han har det mye verre enn deg, han har ALL grunn til å grue seg ihjel til dette. Det er en ganske deilig tanke å kose seg med innimellom!

Tålmodighetsklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70738-hater-%C3%A5-vente/#findComment-341715
Del på andre sider

Nica!

Det er dessverre slik med disse sakene. De kaller det hastesaker, og så tar det som regel et år før de kommer opp. Hvis gjerningsmannen har en "stjerneadvokat" som er veldig travelt opptatt, kan det medføre at det tar enda lenger tid enn dette før saken blir berammet.

Det beste rådet jeg kan gi deg, er å forsøke å legge vekk alle tankene rundt rettsaken i en periode. Bruke kreftene dine på å bygge deg opp og bli sterk til saken endelig kommer opp. Forsøk å ikke gå og gruble på hva som kommer til å skje, hva du skal si, hva han kommer til å gjøre osv osv før det virkelig nærmer seg. Da ber du bistandsadvokaten din fortelle deg i detalj om hva som kommer til å skje, og du bør stikke innom retten og følge en sak (hvilken som helst sak, ikke nødvendigvis en som likner på din) slik at du ser hva som foregår.

Og husk: han har det mye verre enn deg, han har ALL grunn til å grue seg ihjel til dette. Det er en ganske deilig tanke å kose seg med innimellom!

Tålmodighetsklem fra Grete :-)

takk for svaret!

Natten ble ganske tøff... lettere sagt en gjort å parkere tankene....de går meget fort rundt.. trist at det ikkje finnes dixi i Bergen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70738-hater-%C3%A5-vente/#findComment-341969
Del på andre sider

Jeg vet nøyaktig hvordan du har det. Og det er helt forferdelig. Jeg annmeldte saken i 99. Det kom opp i juni 02. Så anket han..det ødelegger dyrbare tider av livet vårt. Men stå på!! Jeg er enda ikke ferdig. Venter på en sak som kommer opp i januar..husk at vi er med deg:) kos og klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70738-hater-%C3%A5-vente/#findComment-344710
Del på andre sider

Jeg vet nøyaktig hvordan du har det. Og det er helt forferdelig. Jeg annmeldte saken i 99. Det kom opp i juni 02. Så anket han..det ødelegger dyrbare tider av livet vårt. Men stå på!! Jeg er enda ikke ferdig. Venter på en sak som kommer opp i januar..husk at vi er med deg:) kos og klem fra

takk skal du ha!

Går nok litt bedre nå. Begynner å slå meg til ro med at det kan ta ennå en stund. Var bare det at eg først fikk beskjed at saken nok ville komme opp i juni/august og eg var så innstilt på det. Nå bare vet eg at det skjer en gang i fremtiden. Men det skal bli godt å få det unnagjort!

Og slik det ligger an nå har han grunn til å frykte...

godt å vite at flere har vert igjennom det der ihvertfall!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70738-hater-%C3%A5-vente/#findComment-346168
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...