Gå til innhold

Air Lingus?


Gjest MetteM

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har reist med Air Lingus? Er litt redd for å fly, og må forsikre meg om at flyselskapet er bra. Hvordan kan et flyselskap som kaller seg Air Lingus være seriøst?

Ønsker gjerne svar fra Lingus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener å tro...at Air Lingus er det irske "nasjonalflyselskapet", ser for meg noen hvite fly med store, grønne firkløvere på.

På den annen side kan det jo være noe jeg har drømt - det er ikke hvert år jeg er ute og flyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Jeg har fløyet med Air Lingus - og det var problemfritt!

Her er hva de sier om seg selv:

Starting with one aircraft in 1936, Aer Lingus has grown into one of the world's most-admired transportation companies, with a reputation for efficiency, friendliness and safety.

Om jeg skulle klage på noe, så måtte det være at uniformene som flyvertinnene bar, kunne vært mer sexy...

De har ikke hatt noen dødsulykker siden 1970, hvertfall:

http://www.airsafe.com/events/regions/eu_nofat.htm

Ellers: Dublin er en perfekt om du er glad i puber og natteliv.

Men pass på bagasjen din - vet ikke om jeg skal skylde på Airl Lingus eller BA, men min tok seg en ekstra tur før den kom fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig at du spør. Jeg har faktisk aldri reist med Aer Lingus,

til tross for det fine navnet. Men en jente jeg kjenner

har reist med det, og jeg tror hun var veldig fornøyd. Lingus er kjent for å være seriøst.

Det er dessuten en artig liten sang som går sånn:

Lingus Lingus

Ling Ling Ling

Ling Ling Ling

Lingus Lingus

Ling Ling Ling

Ling Ling Ling

Lykke til og god tur!

Jeg er sikker på at usikkerheten din omkring det å fly forsvinner med en gang du prøver et ekte Lingus-fly :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...