Gå til innhold

Meg igjen...


Gjest BigBoy

Anbefalte innlegg

Hva burde jeg si til henne i dag? At jeg er lei meg for at det som skjedde i går osv. Jeg vil jo ikke miste henne. ER så glad i henne ...

Må man akspetere at hun sover over oss en en god venn (kamerat)?? Vi er 18 og 17..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke si noe som helst du!

Du gir henne uforbeholden makt når du kryper etter henne hele tiden, og spør og graver.

Lat som om det ikke kunne interessere deg mindre, og si at du er opptatt med andre ting sjøl når hun skal en masse greier.

Ingen jenter liker en sippete dott som gnåler, og desverre er mange jenter glad i å herse rundt med gutter de tror de eier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn å overse henne litt, rett og slett slutt å bry deg, hun liker å ha deg der du er nå. Hun har en viss makt over deg når du holder på slik.

Finn deg gjerne ei jenteveninne du også som du kan overnatte hos, tenker "pipen" får en annen lyd jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...