Gå til innhold

Hvalen Keiko, slaktes og spises ?


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Hvalen kan klare seg i opptil to mnd uten mat, men nå må den ha mat. Marinbiologene mener den bør avlives, og Bastesen sier visst at det blir finfine biffer. Bør vi mate den før den eter folk ? Den forstyrret et stort oppdrettsanlegg og gjorde at laksen der ikke vil spise av frykt for rovdyret. Dens naturlige mat er fisk og sel. Sel er det nok av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    16

  • Nyco

    5

  • Jane

    3

  • naiv

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest K@nskjus

Enten så får en ta livet av dyret eller så får de sørge for å ta vare på den på best mulig måte.

Blir så irritert. her har de utnyttet dyret for å tjene penger og så skal det plutselig klare seg selv. Det har blitt avhengig av menneskenes hjelp for svarte. Ta og mat det eller ta livet av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Enten så får en ta livet av dyret eller så får de sørge for å ta vare på den på best mulig måte.

Blir så irritert. her har de utnyttet dyret for å tjene penger og så skal det plutselig klare seg selv. Det har blitt avhengig av menneskenes hjelp for svarte. Ta og mat det eller ta livet av det!

Den er jo nusselig å da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der greiene der er dyremishandling i stor stil!

Enten får de belage seg på å ta vare på ham i et basseng oppi Island slik de gjorde et par år, eller så får de avlive ham!

Det dyret der er så ødelagt i hodet av mennesker at han aldri noensinne bli istand til å greie seg selv!!

Forbanna helvetes folk som ikke kan la være å behandle levende dyr som leketøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo nusselig å da ?

Nusselig??!!! *Hisser seg opp*

Jeg var på polaria i Tromsø i sommer. Der hadde de fire seler i et basseng. De svømte rundt og rundt og rundt. Hadde ingenting å gjøre, ingenting å leke med, ingenting å lukte på, undersøke, smake på.

Og når de skulle ha mat gjorde folka noen jævli tafatte forsøk på å inspirere dyra til å gjøre triks. Jeg vet faen ikke hvem som var mest patetisk, trenerne som virra rundt som hodeløse høns, eller dyra som tydelig ikke skjønte noenting!!

Jeg dro igang en krangel med oppasserne om akkurat det, og spurte hva de gjorde for å holde hodet på dyra i aktivitet.

Og får til svar: Det skjer jo ikke så mye på Svalbard om vinteren heller, de ligger jo stort sett i mørket på isen og glor!!!!

Har du hørt noe så innifaens (/#%%"(#))#ets dumt i hele ditt hellige liv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest K@nskjus

Den er jo nusselig å da ?

Selvfølgelig er den nusselig. Den oppsøker jo menneskene og liker oppmerksomheten.

Leste i avisa at en eller annen der oppe foreslo å legge alt til rette for at den skulle bli der. Mate den og trygge den på andre måter. Ville bli en turistattraksjon for bygda (penger igjen). Men jeg tror dette hadde passa 'fisken' bedre enn et liv i havet.

Tenk å bruke alle de pengene på å få dyret 'tilbake til naturen'. Sier seg jo selv at det er nytteløst etter å ha tatt det vekk derfra i så lang tid og under så spesielle forholdt.

Nå må folk slutte å tukle med dyra på den måten!!!! Jeg blir rasende over hvor dumme folk er noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Nusselig??!!! *Hisser seg opp*

Jeg var på polaria i Tromsø i sommer. Der hadde de fire seler i et basseng. De svømte rundt og rundt og rundt. Hadde ingenting å gjøre, ingenting å leke med, ingenting å lukte på, undersøke, smake på.

Og når de skulle ha mat gjorde folka noen jævli tafatte forsøk på å inspirere dyra til å gjøre triks. Jeg vet faen ikke hvem som var mest patetisk, trenerne som virra rundt som hodeløse høns, eller dyra som tydelig ikke skjønte noenting!!

Jeg dro igang en krangel med oppasserne om akkurat det, og spurte hva de gjorde for å holde hodet på dyra i aktivitet.

Og får til svar: Det skjer jo ikke så mye på Svalbard om vinteren heller, de ligger jo stort sett i mørket på isen og glor!!!!

Har du hørt noe så innifaens (/#%%"(#))#ets dumt i hele ditt hellige liv??

Så-så. Bastesen sier det blir finfine biffer, og da blir de til glede for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det der greiene der er dyremishandling i stor stil!

Enten får de belage seg på å ta vare på ham i et basseng oppi Island slik de gjorde et par år, eller så får de avlive ham!

Det dyret der er så ødelagt i hodet av mennesker at han aldri noensinne bli istand til å greie seg selv!!

Forbanna helvetes folk som ikke kan la være å behandle levende dyr som leketøy!!

Ville vært interessant å se reaksjonen hvis han eter et menneske. (er det ikke noen vi kan unnvære ?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vært interessant å se reaksjonen hvis han eter et menneske. (er det ikke noen vi kan unnvære ?)

Jo, opptil flere stykker!

La meg nå se...Staff har ikke en spesiellt høy stjerne har jeg skjønt. Skal vi ringe og høre om han melder seg frivillig..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jo, opptil flere stykker!

La meg nå se...Staff har ikke en spesiellt høy stjerne har jeg skjønt. Skal vi ringe og høre om han melder seg frivillig..?

Jaaaa ! De pedofiles forsvarer. En som forsvarer skyldige mennesker er ikke noe å ha. Da kommer han til nytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa ! De pedofiles forsvarer. En som forsvarer skyldige mennesker er ikke noe å ha. Da kommer han til nytte.

Greit! Jeg ringer og spør. Men det sier jeg deg bare, at jeg nekter å ete biffer fra en hval som har eti SÅ mye dritt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Greit! Jeg ringer og spør. Men det sier jeg deg bare, at jeg nekter å ete biffer fra en hval som har eti SÅ mye dritt....

Burde ikke han også hatt en forsvarer før vi lempern til sjøss ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Å, nei. Stakkars Keiko. Lille snuskedusken, koseklumpen.

Den kjempebiffen, med stekt løk, sjampinjong og kryddersmør, potetmos med rå løk, iskaldt øl og tente stearinlys !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Huff, så makaber du er.

Jeg glemte langbord med gode venner og høylydt smatting og skåling. Keikos navn nevnes hyppig og skåles for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...