Gå til innhold

Hjelp jeg tenner på eldre menn..

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Skriver dette i håp om å få noen råd her (holder på å bli sprø..) Jeg er en dame på 31 år, oppegående, bra utseende m. m. Jeg har ikke problem med å treffe menn på min alder, de ønsker det samme som meg (barn, hus o.s.v.) Men så kommer det problemet..jeg tenner ikke seksuellt på disse menn, selv om alt annet stemmer og jeg føler en viss forelskelse.

Jeg har datet en mann i 2 år, vi har det bra, men til tider føler jeg han blir for barnslig, gjør ikke ting riktig i senga (tilfredsstiller meg feil.)

Jeg har noen forhold tidl. til menn over 40 år, og har bare gode erfaringer, de får meg til å føle meg mer som en kvinne..og da kommer tenningen, men i motsetning til de yngre menn, mangler de det motsatte.

Så nå er jeg fortvilet ! mener sex betyr 70 % i et forhold. Skal jeg gå for sex med eldre menn ? vil føye med at jeg savner det. Det er denne magiske tilltrekningen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

12

• Altman

7

• favn

6

• Zirine

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Du sier at sex betyr 70 % i et forhold.

Husk at menn er på topp seksuelt i begynnelsen av 20- årene. Kvinner er på topp i midten av 30-årene, kanskje til 40. Kvinner kan være seksuelt aktive til rundt seksti, mens menn derimot... Du har ingen garanti for at sexlivet ditt er aktivt om ti år hvis du blir sammen med en 40-50 åring nå.

Hva gjør du da - når sex betyr 70 % av forholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at menn er på topp seksuelt i begynnelsen av 20- årene. Kvinner er på topp i midten av 30-årene, kanskje til 40. Kvinner kan være seksuelt aktive til rundt seksti, mens menn derimot... Du har ingen garanti for at sexlivet ditt er aktivt om ti år hvis du blir sammen med en 40-50 åring nå.

da bør ho kjøpe en hjelper...

har hørt at ET er veldig bra, hehe

kunne ikke dy meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

da bør ho kjøpe en hjelper...

har hørt at ET er veldig bra, hehe

kunne ikke dy meg

En levende eller batteridrevet i rosemalt plast ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lol*

her snakker vi selvsagt en hvit plasdings med batterier...

har selvsagt aldri prøvd den selv da jeg ikke tilhører den kvinnelige delen av befolkningen, men i følge Amiga er det en sikker vinner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Nei og nei..så lite klok jeg blir på disse svar..jeg vet vel litt om menn og toppen av sexualliv, men de kan faktisk nytes selv om det ikke er snakk om "misjonærstilling" ? jeg selv tiltrekkes ikke av strs. på penis men av sjarmen, omtenksomheten og erfaringen kanskje ? er det flere som har opplevd noe lignende, og hva har dere valgt ?

Ønsker et svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette hørtes jo veeeldig bra ut for oss menn i midten av 40-årene:-))

Nå tror jeg ikke at dette er så veldig uvanlig, kanskje ikke så opptatt av det som du er, men at jenter liker eldre menn er jo ikke noen bombe.

Men ikke så mye du kan gjøre med det, liker du det sånn, så liker du det sånn. Du kan ikke endre på dette sånn uten videre.

Du kan jo finne deg en rundt de 40, så blir ikke aldersforskjellen så stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så sikker på om det du sier er helt sant, selv om det har en snev av sannhet i seg.

Jeg tror generelt at jentene får mindre lyst enn menn i lange forhold. Utrolig mange menn som klager på at de ikke får nok av kona, fordi hun ikke vil. Om jenta er 30 og mannen 40 tror jeg spiller liten rolle.

Jeg er minst like aktiv nå, som 45 -åring enn når jeg var i begynnelsen av 20-årene. I tillegg er sexen mye bedre nå enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

*lol*

her snakker vi selvsagt en hvit plasdings med batterier...

har selvsagt aldri prøvd den selv da jeg ikke tilhører den kvinnelige delen av befolkningen, men i følge Amiga er det en sikker vinner..

Trodde det var den sjokkrosa som ligna på en smurf som var testvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg er ikke så sikker på om det du sier er helt sant, selv om det har en snev av sannhet i seg.

Jeg tror generelt at jentene får mindre lyst enn menn i lange forhold. Utrolig mange menn som klager på at de ikke får nok av kona, fordi hun ikke vil. Om jenta er 30 og mannen 40 tror jeg spiller liten rolle.

Jeg er minst like aktiv nå, som 45 -åring enn når jeg var i begynnelsen av 20-årene. I tillegg er sexen mye bedre nå enn før.

Tror jeg er med på det mrxx, jeg er 45 selv og ser ikke noen endring enda.

(-:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Man høster ikke bare erfsring i relasjoner til partner men også til seg selv, alle har en relasjon til seg selv på godt og vondt. Liker man ikke seg selv får man problemer med andre.

Etterhvert tar jeg også meg selv mindre alvorlig :-)

Det som var krise i ungdommen er ikke så farlig leger, jeg har liksom lagt vekk detaljene og funnet ut hva som er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest go for it!

Jeg har det som deg,har møtt en på 48 som virker helt dyrisk på meg! Har aldri opplevd noe liknende! Jeg er også 31. Min eks er like gammel som meg men han virket så umoden og barnslig. Min nye er helt vidunderlig! Har aldri vært med en så mye eldre enn meg før, og har aldri hatt det så bra! Han er omtenksom, erfaren, og alt det du nevnte selv. Ingen tvil hos meg - jeg har valgt rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg er med på det mrxx, jeg er 45 selv og ser ikke noen endring enda.

(-:-)

Det er veldig bra at dere føler dere like på topp seksuelt nå som da dere var 20.

Det har sikkert noe med erfaring og selvsikkerhet å gjøre.

Men statistisk sett....

Uansett, drit i statistikken.

Jeg er til en viss grad enig med 'ikke undertegnet' og de som liker de mer erfarne kara! Ønsket bare å påpeke noe som jeg selv har dvelt litt ved, som i mange tilfeller er fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er veldig bra at dere føler dere like på topp seksuelt nå som da dere var 20.

Det har sikkert noe med erfaring og selvsikkerhet å gjøre.

Men statistisk sett....

Uansett, drit i statistikken.

Jeg er til en viss grad enig med 'ikke undertegnet' og de som liker de mer erfarne kara! Ønsket bare å påpeke noe som jeg selv har dvelt litt ved, som i mange tilfeller er fakta.

Fakta meg her ... statistikk meg der :-)

Statistikken gjelder alle andre, ikke meg. Hvis det var tilfellet, hadde jeg et komma sju barn, og det har jeg ikke heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For voksne mennesker burde ikke alder spille noen rolle. Et praktisk unntak er selvsagt barneproblematikken, f.eks. der en av partnerene er for gammel.

Skjønner egentlig ikke 'problemet' ditt...?

PS: Selv har jeg noe yngre kjæreste og meg bekjent er begge fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er resultatet av eksplosjonen i skilsmissestatistikken. Unge menn drømmer om eldre kvinner og unge kvinner drømmer om eldre menn..

Jeg drømmer ikke om unge menn, betyr det at jeg_er_ung da?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For voksne mennesker burde ikke alder spille noen rolle. Et praktisk unntak er selvsagt barneproblematikken, f.eks. der en av partnerene er for gammel.

Skjønner egentlig ikke 'problemet' ditt...?

PS: Selv har jeg noe yngre kjæreste og meg bekjent er begge fornøyde.

Personlig har jeg en kjæreste som er mye eldre enn meg. Jatta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...