Gå til innhold

Hjelp jeg tenner på eldre menn..

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke helt problemet ditt - har en følelse av at du lager dette til et problem.

Du liker best menn som er eldre enn deg, du tenner mest på menn som er eldre enn deg - hvorfor ikke bare satse på dem da? Det er da ingenting galt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

12

• Altman

7

• favn

6

• Zirine

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Jeg forstår ikke helt problemet ditt - har en følelse av at du lager dette til et problem.

Du liker best menn som er eldre enn deg, du tenner mest på menn som er eldre enn deg - hvorfor ikke bare satse på dem da? Det er da ingenting galt med det.

Som damer flest er de oppptatt av hva venninnene mener, skal du sjekke opp damer på byen må du omtrent sjekke opp venninnene først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som damer flest er de oppptatt av hva venninnene mener, skal du sjekke opp damer på byen må du omtrent sjekke opp venninnene først...

Ja, jeg må si dette var noe forunderlig.

Menne ... "damer flest" altså? Så det mener du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg er klar over at det muligens kommer som et sjokk Ulv, men ja - i dette tilfelle har du behov for mer skolering

Jeg har et åpnet sinn men ikke høl i hue :-) Jeg vet omtrent hva som forgår når damer går to og tre sammen på do... og når de kommer tilbake skal de dra hjem sier de. Og så finner jeg dem et annet sted på byen ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et åpnet sinn men ikke høl i hue :-) Jeg vet omtrent hva som forgår når damer går to og tre sammen på do... og når de kommer tilbake skal de dra hjem sier de. Og så finner jeg dem et annet sted på byen ....

Vel, jeg har nå aldri latt mine venninner velge elskerne/kjærestene mine, det er nå helt sikkert. Ikke trenger jeg godkjennelse fra noen heller. Det er jeg som skal knulle vedkommende og det jeg som skal leve sammen med han.

Dessuten har jeg mye bedre smak enn mine venninner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det var slik man gjorde da man var 15-16 år. Det skal jeg innrømme. Som voksen har jeg ingen vanskligheter med klar tale.Men det er klart, noen er mer "skånsom" enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...