Zirine Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg forstår ikke helt problemet ditt - har en følelse av at du lager dette til et problem. Du liker best menn som er eldre enn deg, du tenner mest på menn som er eldre enn deg - hvorfor ikke bare satse på dem da? Det er da ingenting galt med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Personlig har jeg en kjæreste som er mye eldre enn meg. Jatta. Ja, er det ikke fint? ) Menneh... 'mye eldre', hva vil det si? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg forstår ikke helt problemet ditt - har en følelse av at du lager dette til et problem. Du liker best menn som er eldre enn deg, du tenner mest på menn som er eldre enn deg - hvorfor ikke bare satse på dem da? Det er da ingenting galt med det. Som damer flest er de oppptatt av hva venninnene mener, skal du sjekke opp damer på byen må du omtrent sjekke opp venninnene først... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Som damer flest er de oppptatt av hva venninnene mener, skal du sjekke opp damer på byen må du omtrent sjekke opp venninnene først... Ja, jeg må si dette var noe forunderlig. Menne ... "damer flest" altså? Så det mener du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altman Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Ja, er det ikke fint? ) Menneh... 'mye eldre', hva vil det si? øh.... tre år 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altman Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hun er nok ute etter kroppen din ! Det var jeg overbevist om fra dag én 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Ja, jeg må si dette var noe forunderlig. Menne ... "damer flest" altså? Så det mener du? Tar jeg feil altså ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 øh.... tre år Jeg slår deg, eller hvordan det nå blir, med to 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Må si at jeg ikke skjønner fortvilelsen din. Tenner du mest på eldre menn, så finner du deg en eldre mann. Det er ikke verre enn som så! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altman Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg slår deg, eller hvordan det nå blir, med to Det viktigste er tross alt å vinne, og det gjorde vi jo begge to. Ja, du og jeg, altså 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Det viktigste er tross alt å vinne, og det gjorde vi jo begge to. Ja, du og jeg, altså Tiltredes! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altman Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Tiltredes! Ellers da, favn? Hvordan er livet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Tar jeg feil altså ? Du tar veldig feil! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Tar jeg feil altså ? Jeg er klar over at det muligens kommer som et sjokk Ulv, men ja - i dette tilfelle har du behov for mer skolering 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg er klar over at det muligens kommer som et sjokk Ulv, men ja - i dette tilfelle har du behov for mer skolering Jeg har et åpnet sinn men ikke høl i hue :-) Jeg vet omtrent hva som forgår når damer går to og tre sammen på do... og når de kommer tilbake skal de dra hjem sier de. Og så finner jeg dem et annet sted på byen .... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Du tar veldig feil! :-) Er man uhøflig mot venninnene så gjør ikke det noe ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Er man uhøflig mot venninnene så gjør ikke det noe ? nei - ingen verdens ting! :-) ....men mamma,derimot! *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg har et åpnet sinn men ikke høl i hue :-) Jeg vet omtrent hva som forgår når damer går to og tre sammen på do... og når de kommer tilbake skal de dra hjem sier de. Og så finner jeg dem et annet sted på byen .... Vel, jeg har nå aldri latt mine venninner velge elskerne/kjærestene mine, det er nå helt sikkert. Ikke trenger jeg godkjennelse fra noen heller. Det er jeg som skal knulle vedkommende og det jeg som skal leve sammen med han. Dessuten har jeg mye bedre smak enn mine venninner 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg har et åpnet sinn men ikke høl i hue :-) Jeg vet omtrent hva som forgår når damer går to og tre sammen på do... og når de kommer tilbake skal de dra hjem sier de. Og så finner jeg dem et annet sted på byen .... Hehe. Det var slik man gjorde da man var 15-16 år. Det skal jeg innrømme. Som voksen har jeg ingen vanskligheter med klar tale.Men det er klart, noen er mer "skånsom" enn andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 nei - ingen verdens ting! :-) ....men mamma,derimot! *S* Jeg er ekspert på mamma'er, så det er ikke noe problem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.