tonie Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg har et åpnet sinn men ikke høl i hue :-) Jeg vet omtrent hva som forgår når damer går to og tre sammen på do... og når de kommer tilbake skal de dra hjem sier de. Og så finner jeg dem et annet sted på byen .... Hehe, jeg tror du bør jobbe litt med sjekkereplikkene dine. De funker helt klart ikke:-) De fleste jentene jeg kjenner bryr seg filla om hva venninnene måtte mene hvis de finner en mann tiltrekkende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hehe, jeg tror du bør jobbe litt med sjekkereplikkene dine. De funker helt klart ikke:-) De fleste jentene jeg kjenner bryr seg filla om hva venninnene måtte mene hvis de finner en mann tiltrekkende. Venninner: ei berte jeg bodde med for noen år siden hadde ei særdeles nysgjerrig og irriterende venninne. Medisinskap på andres bad er fine å snuse i, spesielt når de pleier være låst og en dag ikke er det... jeg satte en pilleboks merket HEROIN i skapet med et "fjærtroll" inni, det ble meget dårlig mottatt da "trollet" hoppet ut og peip. Dama ramlet oppi badekaret og slo seg stakkar :-) Jeg fikk kjeft for det i ukevis, aldri hatt det så morsomt siden det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hehe, jeg tror du bør jobbe litt med sjekkereplikkene dine. De funker helt klart ikke:-) De fleste jentene jeg kjenner bryr seg filla om hva venninnene måtte mene hvis de finner en mann tiltrekkende. Nåja ikke hver gang da :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altman Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg tenner også på eldre menn, men det er selvsagt hemmelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Ellers da, favn? Hvordan er livet? Livet er fantastisk akkurat nå. Du vet kanskje hva jeg har bedrevet med de siste årene - via din bedre halvdel? Ferdig for noen uker siden. Og gjett om det var deilig. Har aldri vært så sliten... Med en deltidsjobb rett i fanget humper og går økonomien. Den kan uansett neppe bli verre enn den var. Så har jeg som nevnt kjæreste i passende alder. Og det er den store... ja, du vet nu... Svært lykkelig tenker jeg vi sier Og barna, barna... engler med litt skit på vingan. Eller va det nesan? Jeg klager _ikke_. Og du / dere ved fjorden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altman Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Livet er fantastisk akkurat nå. Du vet kanskje hva jeg har bedrevet med de siste årene - via din bedre halvdel? Ferdig for noen uker siden. Og gjett om det var deilig. Har aldri vært så sliten... Med en deltidsjobb rett i fanget humper og går økonomien. Den kan uansett neppe bli verre enn den var. Så har jeg som nevnt kjæreste i passende alder. Og det er den store... ja, du vet nu... Svært lykkelig tenker jeg vi sier Og barna, barna... engler med litt skit på vingan. Eller va det nesan? Jeg klager _ikke_. Og du / dere ved fjorden? Det er godt å høre, favn. Joda, jeg vet hva du har drevet med. Jeg måtte jo spørre henne, for du sa jo ingenting Ikke mindre enn svært lykkelig, altså? Ellers så har jeg bestemt meg for å beholde kjæresten min. Årsakene til dette er mange. En viktig årsak er at hun ikke gjør noe halvveis. Neida, der er det lidenskap og temperament, gitt. Middelveien er ikke for henne, og det er en egenskap jeg elsker. Hun sa en gang: "Stein Ove, vi er så like at om noen år kan vi kaste en av oss" Bortsett fra det så klare mora mi å ødelegge hele ferien min ved sin tilstedeværelse i flere uker Jaja, hun har nå reist nå da, og godt er det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Det er godt å høre, favn. Joda, jeg vet hva du har drevet med. Jeg måtte jo spørre henne, for du sa jo ingenting Ikke mindre enn svært lykkelig, altså? Ellers så har jeg bestemt meg for å beholde kjæresten min. Årsakene til dette er mange. En viktig årsak er at hun ikke gjør noe halvveis. Neida, der er det lidenskap og temperament, gitt. Middelveien er ikke for henne, og det er en egenskap jeg elsker. Hun sa en gang: "Stein Ove, vi er så like at om noen år kan vi kaste en av oss" Bortsett fra det så klare mora mi å ødelegge hele ferien min ved sin tilstedeværelse i flere uker Jaja, hun har nå reist nå da, og godt er det Nei, du vet... å presentere seg med hud og hår på Dol blir bare _for_ mye. Gjenkjennelsesfaktoren akselererer. Jepp, svært lykkelig. Svært. Temperament på dere begge, det skal du få meg til å tro, hehe... Mødre på ferie: Vi dropper temaet. Fedre går til nød an. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Vel, jeg har nå aldri latt mine venninner velge elskerne/kjærestene mine, det er nå helt sikkert. Ikke trenger jeg godkjennelse fra noen heller. Det er jeg som skal knulle vedkommende og det jeg som skal leve sammen med han. Dessuten har jeg mye bedre smak enn mine venninner tja det er kanskje en fordel at venninne ikke liker ham? da slipper du i alle fall konkurranse!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 tja det er kanskje en fordel at venninne ikke liker ham? da slipper du i alle fall konkurranse!! Jeg konkurrerer aldri om menn - det gidder jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.