Gå til innhold

Hvilken alder ville du valgt...............


Snoopy_Syttifire

Anbefalte innlegg

Snoopy_Syttifire

......... hvis du ikke visste hvor gammel du var. Dette sto på kortet jeg ga min kjære mann på hans 47 års dag sist søndag.Han har enda ikke bestemt seg.

Jeg ville vært 40 år :o))

Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Snoopy_Syttifire

    8

  • vin

    7

  • SierDuDet

    6

  • conan

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

For å være litt nostalgisk, ville jeg valgt 15...*sukk* Det var tider, det. Uten tvil det beste året i livet mitt så langt.

Men for å være litt mer realistisk så synes jeg 25 er bedre enn 27, sånn rent visuelt sett. Så jeg blir nok 25 for fjerde gang neste gang jeg fyller år ;)

(PS; Håper det står bra til "uti der"! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være litt nostalgisk, ville jeg valgt 15...*sukk* Det var tider, det. Uten tvil det beste året i livet mitt så langt.

Men for å være litt mer realistisk så synes jeg 25 er bedre enn 27, sånn rent visuelt sett. Så jeg blir nok 25 for fjerde gang neste gang jeg fyller år ;)

(PS; Håper det står bra til "uti der"! )

30 år , siden det er det jeg blir neste måned!

OG ; jeg gleeeeder meg !

*hever hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir du også så ung ;o)

Ja, og jeg har aldri før hatt det så godt med meg selv, på tross av at ikke alt går min vei bestandig, og på tross av enkelte nedturer :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoopy_Syttifire

Jeg ville ha vært noen og 40. Jeg er 45 nå og jeg har aldri hatt det så bra som etter at jeg ble 40.

Enig. Livet etter 40 absolutt noe å trakte etter.

Men jeg må nok bare innrømme at jeg jo er nermere 50 enn 40. Og det gjør meg litt matt. Så ser jeg på alle de flotte 60-åringene som jeg treffer. Og livet ser atter en gang lyst ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alderen !

Noen er flinke til å overbevise seg selv ;o)

Hmmm, så du mener jeg er eldre enn det jeg sier jeg er? Hehe, hva får deg til å tro det da? Høres jeg sååå gammel ut her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 er perfekt. Da jeg var liten gledet jeg meg til å bli stor, tenårene var for slitsomme, tjueårene var hverken fugl eller fisk, men NÅ trives jeg med meg selv. Faen til skjebne. Når jeg endelig har finni meg sjæl og er fornøyd er det like før det store forfallet setter inn :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...