Gå til innhold

Det har aldri gått for meg :(


Gjest mooi

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 15 år som aldri får aldri til å få orgasme!Verken med kjæresten eller alene..Er det noe galt med meg?Kommer jeg noen gang til å få orgasme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange kan ikke få orgasme i det hele tatt og hos noen kommer det med årene og erfaringen. Det er ikke noe galt med deg, men du må desværre ta tiden til hjelp.Ikke tenk så hard på det, det kommer nok etterhvert!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal bekymre deg for dette. Det kan ta lang tid å bli såpass godt kjent med seg selv at du får orgasme, både alene og sammen med kjæresten.

Må også innrømme jeg blir litt paff når jeg leser at en person som er under seksuell lavalder er bekymret fordi hun ikke får orgasme ved samleie. Du burde bekymre deg for andre ting enn det. ...men det er nå min mening, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Du er nok i yngst laget. Men prøv å stimulere deg selv, kjenn etter nedentil, finn frem til klitoris, kos deg med den, finn ut hvordan du skal kjenne at det blir godt å onanere deg. Du kan gå i dusjen, sett deg på huk og bruk hånddusjen til å dyske deg i skrittet. Kjenn hvor deilig det kan føles, særlig når vannstrålene når kliroris og andre områderrundt skjedeåpningen. Ta kjønnsleppene fra hverandre, bruk fingrene litt opp i skjeden.

Kort sagt, bli bedre kjent med ditt underliv. Det kan hjelpe å sitte og ri på en sofakant eller noe annet hardt. Mulighetene er mange til å skaffe deg hygge ved å få i gang melodien i underlivet, kjenne at det lever der nede, at det ikke bare er et sted hvor man tisser m.m. Skjønt å tisse m.m. er også ganske deilig.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

professor / lege

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å bekymre deg! jeg hadde orgasme første gang (på egen hånd)da jeg var nesten nitten og hadde vært sammen med typen i et halvt år. nå har vi vært sammen i et og et halvt år og har verdens beste sexliv:) så du har ikke noe å være redd for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Gjest Kreps73

Mange kan ikke få orgasme i det hele tatt og hos noen kommer det med årene og erfaringen. Det er ikke noe galt med deg, men du må desværre ta tiden til hjelp.Ikke tenk så hard på det, det kommer nok etterhvert!:-)

Hva med oss som har hatt sex utallige ganger og onanert jevnlig i flere år - uten å ha fått orgasme? Kommer til et klimaks, der det er ubehagelig å fortsette. Man er fremdeles kåt og føler seg snytt: "Var det alt?"

Kan alle egentlig få orgasme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...