Gå til innhold

Snakk om snill polti mann !


vin

Anbefalte innlegg

Jeg ble stoppet i en storkontroll på fredag.

Selvsagt på grunn av at jeg ikke hadde somlet meg til å hente Oblatene til bilen.

De var blitt sendt til gammel adresse , så jeg måtte til biltilsynet selv for å hente dem!

Dette blir ikke billig for deg , sa han :

Glemt sertifikatet , begge bakhjulene var ubruklige ( uff,sjekker for sjelden), og selvsagt hadde jeg glemt å ta på meg sele på den korte svippturen , gamle Oblater på bilen ....

Væææær så snill , sa jeg .

Hvor mye ?

Regne , regne ...joda :2500;

Men det endte med at han var generøs den dagen , og jeg skulle kun straffes med 500; for glemt sertifikat ;o)

Trodde ikke slike fantes jeg, men glad for det nå!

Hilsen ei som har lært leksa nå ?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Du skulle ha bot 750 for selen og 500 for førerkortet men ikke for oblater og bakhjul. Bakhjul kvalifiserer for oppmøte på politistasjon innen 5 dager for å vise dekk, om du har betalt skatt kan sjekkes pr radio/data. Konf glattcella.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses. Du er verre enn meg med penger du! 1400 kroner på oddsen rett ut og 500 i bot...

Jeg tror du må jobbe litt med høyre/venstre hjernehalvdel jeg, så du får bukt med distreheta di ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle ha bot 750 for selen og 500 for førerkortet men ikke for oblater og bakhjul. Bakhjul kvalifiserer for oppmøte på politistasjon innen 5 dager for å vise dekk, om du har betalt skatt kan sjekkes pr radio/data. Konf glattcella.com

Hvorfor i alle dager sa han da til meg at det var mitt ansvar å passe på at dekkene var med "riller" da?

Skulle han bare skremme meg litt ;o)

For han påstod faktisk det , men han var litt skøyen type også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses. Du er verre enn meg med penger du! 1400 kroner på oddsen rett ut og 500 i bot...

Jeg tror du må jobbe litt med høyre/venstre hjernehalvdel jeg, så du får bukt med distreheta di ;0)

Ja ; mannen min kaller meg kløna ;o)

Da jeg var "ung" og var på fest og noe knuste , kom det alltid en kommentar : Åh......er kommet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hvorfor i alle dager sa han da til meg at det var mitt ansvar å passe på at dekkene var med "riller" da?

Skulle han bare skremme meg litt ;o)

For han påstod faktisk det , men han var litt skøyen type også da!

Joda det skal være 3 mm, og du skal egentlig få en lapp med innkalling til politiet, kjøpe nye dekk og vise at de er på plass innen 5 dager. De ser også på registreringsår og siste siffer i reg nr og hvis det er like før EU kontroll gidder de vel ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helvets politimann.

Du er garantert pen! Det er eneste grunner.

Det er selvsagt en skam, og det hjalp faen ikke mye når jeg smilte så søtt jeg bare kunne, tok han litt på låret, osv, når jeg for litt over ett år siden endte opp med 8 lapper i bot samt 5 mnd uten lappen grunnet mindre alvorlige forbrytelser enn hva du presterte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvets politimann.

Du er garantert pen! Det er eneste grunner.

Det er selvsagt en skam, og det hjalp faen ikke mye når jeg smilte så søtt jeg bare kunne, tok han litt på låret, osv, når jeg for litt over ett år siden endte opp med 8 lapper i bot samt 5 mnd uten lappen grunnet mindre alvorlige forbrytelser enn hva du presterte!

Du glemte nok å gi han telefon nummeret ditt med løfter om en koslig middag ;o)

Også må en prøve å få til dådyrøyne med litt tårer i !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte nok å gi han telefon nummeret ditt med løfter om en koslig middag ;o)

Også må en prøve å få til dådyrøyne med litt tårer i !!

Det er godt mulig jeg droppet det, men det var fordi jeg begynte å banne å svarte når mine første smil og spørsmål om han ikke kunne se litt mellom fingrene i forhold til det her, ikke nådde mål.

Han syntes ikke jeg var sjarmerende når jeg bannet, og han bemerket dette.

Faenskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...