Gå til innhold

Legoland.....


MsSophie

Anbefalte innlegg

Lørdag har jeg og avkommet store planer om å labbe rundt i Legoland. Jeg kan regne med at køene ikke en gang er i nærheten av hva de pleier å være midt på sommeren.....kan jeg ikke?

Noen med off-season-erfaring der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Husk at du kan kjøpe varer for opptil 5000 kr i Danmark og importere dem til Norge. Du får momsen igjen i Danmark, og slipper å betale i Norge.

I tillegg til "det vanlige", opptil 3 kg kjøtt (kylling og and er billig i DK), og 10 kg andre landbruksprodukter (derav 3 kg kjøtt).

Det er billigere med rødvin i supermarkeder i DK enn på båten.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Husk at du kan kjøpe varer for opptil 5000 kr i Danmark og importere dem til Norge. Du får momsen igjen i Danmark, og slipper å betale i Norge.

I tillegg til "det vanlige", opptil 3 kg kjøtt (kylling og and er billig i DK), og 10 kg andre landbruksprodukter (derav 3 kg kjøtt).

Det er billigere med rødvin i supermarkeder i DK enn på båten.

Med vennlig hilsen

Sponser du de 5000,- så er den grei den;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i legoland i september i fjor, men tors/fredag. Det var ikke noen køer, bortsett fra på noen legobåter, der det tok max 10 min i kø. Det var utrolig deilig - slapp å gå og tviholde på ungen for ikke å miste ham i menneskemengden, for den fantes ikke!

Vi reiste lørdag morgen videre, og stoppet for å fylle bensin rett ved inngangen. Det så ut til at det var adskillig flere folk der da enn de to foregående dagene, men sikkert adskillig mindre enn i den vesrte feriestimen.

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...