Gå til innhold

Kryssord!!


Gjest motisaz

Anbefalte innlegg

rolig:

---NQU----ME--- (det kan være noe er feil, men antallet bokstaverer i hvertfall 15)

salonggevær patron: på 8 bokstaver, jeg hr ingen, men det er kanskje ikke så mange muligheter på hva det kan bli

takk takk takkhvis noen kan svare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolig: TRANQUILLAMENTE

takk for svar til alle.

det er ikke noen som til feldigvis vet hva kanttau er?

fem bokstaver, slutter på L,

og frossen skorpe, fire bokstaver, begynner høyst sansynlig på F og den andre er P, det blir jo litt snodig så en av det kan være gale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for svar til alle.

det er ikke noen som til feldigvis vet hva kanttau er?

fem bokstaver, slutter på L,

og frossen skorpe, fire bokstaver, begynner høyst sansynlig på F og den andre er P, det blir jo litt snodig så en av det kan være gale

Kanttau: tenel

Frossen skorpe: spek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanttau: tenel

Frossen skorpe: spek

tusen tusen takk!!!

føler egentlig jeg har blitt rimelig god i kryssord etter så mye trening, men på de aller vanskeligste stopper det bom opp. Bare spør meg hvis du står opp, i tilfelle jeg kan svare.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen tusen takk!!!

føler egentlig jeg har blitt rimelig god i kryssord etter så mye trening, men på de aller vanskeligste stopper det bom opp. Bare spør meg hvis du står opp, i tilfelle jeg kan svare.. :)

Takk, det skal jeg gjøre. Har ikke spurt så mye nå etter at jeg prøveregistrerte meg her:

http://www.kryssord.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...