Gå til innhold

jeg skulle ønske


Gjest anonymiitet

Anbefalte innlegg

Gjest anonymiitet

at typen min:

-var veldig kosete

-sutret mindre

-bannet mindre

-så litt mindre fotball

-var mer mann og mindre gutt

-tok mer hensyn

-sto mer opp for seg selv

-klaget mindre over oppvasken

-var mindre ryddig (ja,faktisk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skjønner jeg ikke at du gidder å leve i dette forholdet.

Er enig med mrxx. Hvis du har så mange ting å utsette på ham, hvorfor blir du da i det forholdet? Se deg om etter en som har de kvalitetene du ønsker deg heller, men husk nå på at det alltid vil være ting å utsette på partneren.

Min partner f.eks syns jeg er for sex-fiksert, og sutrer noe veldig over det. Går det an at en mann klager på at dama vil ha sex hele tiden? ;-) hehe, men det er nå et godt forhold vi har.

Du derimot? Se deg om etter noe annet, men gjør slutt før du begynner med det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du kanskje funnet feil type? Du kan ikke endre en person til å oppfylle ditt behov og dine ønsker, om han ikke allerede har "drømmepersonligheten" fra før...

Snakk ut om det med ham!

(Det der vet jeg alt om, det tar drepen på et forhold...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...