Gå til innhold

Partytriks


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Dette er alltid en slager når man er på fest:

Hell i en drink med en del is. Ta den ene isbiten opp av glasset, helt ubemerket, og mens ingen ser det så trykker du den mot underarmen din.

Hold den slik i ett par minutter.

Så utfordrer du sidemannen din til å se hvem som er mest hardbarka av dere to ved å skulle brenne dere med sneipen.

Din underarm er nå selvsagt nummen, iskald, helt følelsesløs, og litt våt.

Dette ser ikke de andre på festen.

Ta så sneipen, hold den mot underarmen, og du vil ikke kjenne noe, ei heller ta noen skade av det, men det ser sånn ut i og med at underarmen på det gitte stedet vil bli svart. Sidemannen vil derimot, dersom han er mann, ikke gi seg, og få veldig vondt.

Han gir seg selvsagt fort mens du fint kan holde sigaretten i denne stillingen i sikkert ett minutt.

Gjør noen grimaser og lat som om du har vondt, og du skal se at reaksjonene vil komme fra hysteriske kvinnemennesker rundt bordet, og er du riktig heldig klarer du også å få minst en av dem til å begynne å gråte.

Dette er alltid gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    26

  • vin

    5

  • Ulv I Faarikaal

    5

  • Tanya1365380060

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Kartoffel

Dersom målet er å få jenter til å begynne å grine, så finnes det i 100 andre metoder - du trenger ikke begynne å røyke for å få til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom målet er å få jenter til å begynne å grine, så finnes det i 100 andre metoder - du trenger ikke begynne å røyke for å få til det...

Jeg glemte selvsagt noe vesentlig i hovedinnlegget mitt.

Dette trikset funker like godt, eller kanskje til og med bedre, ved bruk av lighter!

Så du trenger selvsagt ikke å røyke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Jeg glemte selvsagt noe vesentlig i hovedinnlegget mitt.

Dette trikset funker like godt, eller kanskje til og med bedre, ved bruk av lighter!

Så du trenger selvsagt ikke å røyke.

... ut og kjøpe lighter...

(Sånn langsnutet for å fyre opp i peisen med - her blir det flambert manne-flesk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... ut og kjøpe lighter...

(Sånn langsnutet for å fyre opp i peisen med - her blir det flambert manne-flesk!)

Da bør du bruke to isbiter, men du skal se det slår ann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en gang en dame- Spirea

Hun hadde et slikt triks med knea

på skuldrene de var

og på ryggen det bar

Ja, det var alltid no rart me'a

Jeg har møtt Spirea, og det var selvsagt hun som lærte meg dette trikset!

Nei, nå lyver jeg, men hun kunne ratt lært meg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du bruke to isbiter, men du skal se det slår ann!

Alt for litt oppmerksomhet ?

Hadde nok skjønt at det var noe muffens jeg da ;O)

Sier ei som var så dum at hun utfordret gutta på puben om å rulle sneipen i munnen....uten å ha prøvd det før !

Shnakket litt rart etterpå .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for litt oppmerksomhet ?

Hadde nok skjønt at det var noe muffens jeg da ;O)

Sier ei som var så dum at hun utfordret gutta på puben om å rulle sneipen i munnen....uten å ha prøvd det før !

Shnakket litt rart etterpå .

Jeg har også gått på en og annen smell med rulle-sneipen-trikset.

Man kan ofte få veldig vondt tunge i ettertid, og hvis du er virkelig uheldig og svelger sneipen, så kan du få diare.

Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Jeg har også gått på en og annen smell med rulle-sneipen-trikset.

Man kan ofte få veldig vondt tunge i ettertid, og hvis du er virkelig uheldig og svelger sneipen, så kan du få diare.

Tror jeg.

Det er det jeg alltid har ment - røyk er usunt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett minutt blir for lenge - men 10-15 sek går helt fint.

Du kan også kjøle ned pekefingeren og holde sigaretten mellom tommel og pekefinger - gloa mot pekefingeren og filteret mot tommelen.

Har du i tillegg kjølt ned tommelen, så kan du avslutte med å slukke sigaretten mellom tommel og pekefinger.

Men ett minutt - da brenner du deg. Tro meg - for jeg har gjort det mange ganger, og brent meg en gang når jeg holdt for lenge, og det var likevel godt under ett minutt....

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kartoffel

Sjokolade er også usunt.

Kan umulig være sant.

Jeg har rullet plenty med sjokolade i munnen uten å fått hverken vondt i tungen eller diare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett minutt blir for lenge - men 10-15 sek går helt fint.

Du kan også kjøle ned pekefingeren og holde sigaretten mellom tommel og pekefinger - gloa mot pekefingeren og filteret mot tommelen.

Har du i tillegg kjølt ned tommelen, så kan du avslutte med å slukke sigaretten mellom tommel og pekefinger.

Men ett minutt - da brenner du deg. Tro meg - for jeg har gjort det mange ganger, og brent meg en gang når jeg holdt for lenge, og det var likevel godt under ett minutt....

Mvh

Jeg har ikke tatt tiden, men jeg har registrert at det i det minste virker veldig lenge.

Men ett minutt var kanskje noe i overkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan umulig være sant.

Jeg har rullet plenty med sjokolade i munnen uten å fått hverken vondt i tungen eller diare...

Jeg har fått diare av sjokolade.

Diare er noe dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...