Gå til innhold

jentesex foran typen?


Gjest ungogyr

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 23 som har vært sammen med kjæresten min i ca 2 år. Vi har det veldig bra seksuellt og liker å finne på spennende ting. Men han vet ikke at jeg alltid har drømt om å oppleve jentesex...Jeg tenker på det mer og mer, å slikke en annen jente, beføle brystene og rompeballene hennes osv. Grunnen til at jeg tenker mer på det nå enn noensinne er fordi jeg har funnet den perfekte jente jeg kunne tenkt meg å gjøre dette med! Og jeg vet at hun vil være med på det, vi har allerede pratet om at vi er veldig tent på hverandre.

Saken er den at det vil selvsagt være utroskap dersom jeg gjør dette uten å fortelle typen om det, men jeg lurte på om jeg skulle be ham se på? Altså, først spørre om det er greit, og så tilby ham å være til stede. Hvis han sier ja er det jo selvsagt ikke utroskap lenger. Dessuten er det mulig for ham å delta når vi er "ferdige".

Men jeg er litt redd for å skremme ham, det er jo tross alt snakk om å trekke inn en tredjeperson i sexlivet vårt. Så jeg vil gjerne høre fra andre gutter - hvordan hadde dere reagert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til din orientering, så finnes det faktisk et forum for Seksualitet her inne.

Stått opp med feil fot i dag?

Jeg har postet den under Seksualitet også, men ville gjerne ha flest mulige svar. Dette er jo tross alt et allmenn-forum, jeg har lov til å ta opp akkurat hvilke emner jeg vil. Dersom det støter deg kan du la være å lese innlegget, siden overskriften sier tydelig hva det handler om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...