Gå til innhold

Liker gutter at jenter ringer?


Gjest Streptoline

Anbefalte innlegg

Gjest Streptoline

Har flørtet med en fyr lenge, og havnet nesten i seng med ham på kurs med jobben.

Fikk hyggelig mail etterpå, men siden har det vært stille.

Klarer ikke la være å tenke på ham - vi er single begge to - og lurer på om jeg skal ta initiativet og ringe til ham. Er redd for å bli avvist og virke billig og innbilsk. Det blir så flaut, siden vi møtes med jevne mellomrom i arbeidsmessig sammenheng.

Liker gutta at jentene ringer? Eller foretrekker de å gjøre det selv? Og hvorfor har han ikke ringt meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

Hvorfor ikke sende han en mail da?? Sånn "hei, står bra til? Tid til en kopp kaffe etter jobb?" (eller til lunchen??)

Kanskje han tror du ikke vil no mer...derfor det er stille fra hannes kant...hm???

Ta initiativ du - du har jo ingenting å tape...har du vel??

Vil han ikke noe mer er jo saken grei...eller noe sånt...?

Lykke til iallefall:-)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noor@lis

gutter liker at jenter ringer, for mange av dem er for sjenerte til å ringe oss. så ta sjansen å ring ham... det gjorde jeg og nå har vi vært sammen i 5 mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send ham en kinobillett og skriv "Jeg har den andre billetten "+ navnet ditt. Så ser du hva som skjer. Du kan jo føye til tlf.nr. ditt da...?

I verste fall har du da kastet bort pengene til en kinobillett, men sååå fryktelig flaut var det muligens ikke da... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror absolutt du ikke skal være redd for å ringe!! Det er ikke noe som virker så positivt som når jenter tar initiativ, i stedet for å vente på at gutten skal gjør det! For som sagt, kanskje ikke gutten tør, og hvis du tør, så ring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde sende en mail! Det er lettere å formulere seg intelligent og kanskje litt diffust når du kan sitte og tenke igjennom det du vil si.

Ellers er min erfaring at man ikke bør virke for ivrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei Streptoline!

Bra at du utfordrer gutta her på samliv-forum. Vi trenger flere av dem.

Jeg trodde ærlig talt at det var like vanlig at jentene tar initiativet og ringer, som gutta nå.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Hvorfor ikke sende han en mail da?? Sånn "hei, står bra til? Tid til en kopp kaffe etter jobb?" (eller til lunchen??)

Kanskje han tror du ikke vil no mer...derfor det er stille fra hannes kant...hm???

Ta initiativ du - du har jo ingenting å tape...har du vel??

Vil han ikke noe mer er jo saken grei...eller noe sånt...?

Lykke til iallefall:-)

Klem

Gutter liker å bli ringt, hvis han er interressert i deg, blir han nok veldig glad!

grunnen til at han ikke har ringt deg, kan være at han er for usikker på hva du vil ha av han, vennskap eller mer. Hvis han vil ha mer, som du tror, så er det ikke bare bare å ringe, jeg har vært i hans sko, og det er ikke lett å gå fram, og man vil jo gå fram på den riktige måten, og ikke skremme vekk den andre...

Lykke til uansett hva du gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter liker å bli ringt, hvis han er interressert i deg, blir han nok veldig glad!

grunnen til at han ikke har ringt deg, kan være at han er for usikker på hva du vil ha av han, vennskap eller mer. Hvis han vil ha mer, som du tror, så er det ikke bare bare å ringe, jeg har vært i hans sko, og det er ikke lett å gå fram, og man vil jo gå fram på den riktige måten, og ikke skremme vekk den andre...

Lykke til uansett hva du gjør!

Sms er også bra! :-))

hilsen ei med erfaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...