Gå til innhold

Nanna!


molli

Anbefalte innlegg

Nå er jeg også med i "ADSL-klubben"!

På høy tid! :-)

PS! Akkurat når jeg begynner å kjenne at pencillingen virker litt, så blir Daniel syk! :-( Han har nesten førti i feber...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser aldri andres meldinger jeg:D

Så kjekt at du har fått ADSL :D Så kan du være online hele tiden.

Synd at Daniel er blitt syk, håper det ikke er noe langvarig.

God bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ADSL! Men vi har avansert noe her, til SDSL - hehe. Sånn er det å være gift med Mr Gadget.

Du er litt bedre, ja? Fæle greier, da - lungebetennelse!? Vi er syke her også, barna og jeg - men ikke noe mer alvorlig enn en saftig forkjølelse. Minsten har selvsagt falsk krupp, men det har vi lært å takle. Har både Efedrin, Tuxidrin og Ventolin på lur.

God bedring både til deg og Daniel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser aldri andres meldinger jeg:D

Så kjekt at du har fått ADSL :D Så kan du være online hele tiden.

Synd at Daniel er blitt syk, håper det ikke er noe langvarig.

God bedring!!

Tusen takk. Han er en slapp og grinete liten fyr i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ADSL! Men vi har avansert noe her, til SDSL - hehe. Sånn er det å være gift med Mr Gadget.

Du er litt bedre, ja? Fæle greier, da - lungebetennelse!? Vi er syke her også, barna og jeg - men ikke noe mer alvorlig enn en saftig forkjølelse. Minsten har selvsagt falsk krupp, men det har vi lært å takle. Har både Efedrin, Tuxidrin og Ventolin på lur.

God bedring både til deg og Daniel! :)

Takk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...