Gå til innhold

For lavt hcg-nivå????

luckyto

Anbefalte innlegg

I dag var jeg på riksen og fikk tatt blodprøve. Er på rugedag 11. Verdien var kun 31. Hun sa det betydde den var pos. så lenge den var over 25. Vet dere om noen som har forblitt gravid med så lav hcg?? Føler meg totalt maktesløs og ganske så smårar :o(

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

I hcg-tabellen er den laveste verdien 17 så du er nok gravid ja :) Gratulerer!!!

Kos deg hjemme nå og ta vare på deg selv :)

ÅÅÅ tieto. Du er nå en positiv sjel *rister smilende på hodet* Skulle ønske jeg var like sterk i trua. Leste nettopp om bamsegutt og deres hcg. Det gav litt håp. Synes dette er pinefult. Pga den forrige aborten så ville nervene vært rimelig på hyspenn utansett, og så få dette oppå det hele....

Jeg skal xxx-e alt for deg og være klar med det blåe støvet om jeg fremdeles har det om 14 dager :o)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med positiv test. Nå er det bare å vente og håpe på at alt går bra i ukene fremover. Vet alt for godt hvordan du har det akkurat nå. Lykke til.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅ tieto. Du er nå en positiv sjel *rister smilende på hodet* Skulle ønske jeg var like sterk i trua. Leste nettopp om bamsegutt og deres hcg. Det gav litt håp. Synes dette er pinefult. Pga den forrige aborten så ville nervene vært rimelig på hyspenn utansett, og så få dette oppå det hele....

Jeg skal xxx-e alt for deg og være klar med det blåe støvet om jeg fremdeles har det om 14 dager :o)

klem

Hei!

Klart du har det ;) Og da har du så mye HCG at du kan sende meg en hel bøtte med blått støv ;)

Koz fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bobla1365380358

hei luckyto

synes dette høres veeeldig positivt ut, jeg...(c;

våger meg på en stor gratulasjonsklem!!! (og stjeler litt blått støv til meg selv...(c; )

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bamsegutt

klem

Hei på deg!

Bamsegutt her! Ser at du har lest svarene på mitt spørsmål, og da har du kanskje også vurdert ditt nivå mot denne listen? http://www.krakle.com/ventenett/hcg.html

Kan ikke forstå annet enn at du har klart det! Grattis!!!! Bolle i ovnen!!! :-)

Hold oss oppdatert om fortsettelsen! Ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei luckyto!

GRATULERER!!! Jeg tok blodprøve på 14. dag etter innsetting (dvs. 16. dag etter uttak). Da hadde jeg en verdi på 32. Nå er jeg nesten 32 uker på vei med tvillinger!! Så det er ikke alltid at høy verdi betyr tvillinger... Jeg ble innlagt samme dag med overstimulering og da målte de Hcg'en annenhver dag. Det er mange som henger seg opp i verdiene, men det er ikke akkurat det som betyr noe. Det viktigste er at verdien stiger.

Da jeg var gravid med sønnen vår for 2 år siden, hadde jeg en verdi på 82 14. dager etter. Ikke særlig høyt det heller, men det dugte... :-)

Lykke til!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei luckyto!

GRATULERER!!! Jeg tok blodprøve på 14. dag etter innsetting (dvs. 16. dag etter uttak). Da hadde jeg en verdi på 32. Nå er jeg nesten 32 uker på vei med tvillinger!! Så det er ikke alltid at høy verdi betyr tvillinger... Jeg ble innlagt samme dag med overstimulering og da målte de Hcg'en annenhver dag. Det er mange som henger seg opp i verdiene, men det er ikke akkurat det som betyr noe. Det viktigste er at verdien stiger.

Da jeg var gravid med sønnen vår for 2 år siden, hadde jeg en verdi på 82 14. dager etter. Ikke særlig høyt det heller, men det dugte... :-)

Lykke til!

Mvh

Sitter her å griner så tårene spruter :o) Er så utroooolig takknemlig for alle tilbakemeldingene. Det er bare dere som forstår dette ;o) ( og jeg er IKKE hormonell - "sådetså")

Dere gir meg trua på at dette virkelig kan gå. Skulle ønske jeg kunne sendt hver at dere en nydelig blomsterbukett, for det fortjener dere!!

Og til deg mtd - du har gitt meg en utrolig opptur :o)

Stor klem til alle tidligere og nåværenede slitere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...