Nica Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 e det noen som hadde turd å blitt med å forsøke å starte opp en avdeling av DIXI i Bergen? Eg vet det trengs.... Og DIXI - e det noen måte dere i Stavanger kunne hjulpet i forkant/starten av noe slikt? Vet eg ikkje kan gå igang med noe alene, e ikkje sterk nok til det. Men eg kan lytte og det vet eg flere av dere kan! Går kanskje an å be om et samabeid også med SMI i Bergen i starten.... (det går an å gå rundt å klage på at noe mangler...eller gjøre noe med det) 0 Siter
Nica Skrevet 4. september 2002 Forfatter Skrevet 4. september 2002 eg vil være med... så bra!! Da hadde det vert kjekt å treffe deg en dag! mailadressa mi e [email protected] hvis du (og andre) vil ta nærmere kontakt, utveksle tlf og sånt (tar det ikkje her...) 0 Siter
Nica Skrevet 5. september 2002 Forfatter Skrevet 5. september 2002 eg vil være med... Har snakka med SMI nå. De kan vi ta kontakt med når vi vil - de virka veldig positive til samarbeid! 0 Siter
DIXI Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Har snakka med SMI nå. De kan vi ta kontakt med når vi vil - de virka veldig positive til samarbeid! Hei Nica! Det er et veldig godt forslag. Jeg kjenner til flere som har meget god erfaring med SMI i Bergen! Ellers går det an å spørre Krisesenteret om de kan tenke seg å være med og starte en gruppe. Videre vet jeg at Legevakten kjører samtalegrupper av og til, men de kaller det ikke DIXI-grupper. Har dere hørt med dem? Ønsker dere veldig lykke til! Og skal jeg en tur til Bergen, skal jeg si fra, så kanskje vi kan ta et lite treff! Grete :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.