Gå til innhold

Utfordring t tøffe Bergensere og DIXI....

Anbefalte innlegg

e det noen som hadde turd å blitt med å forsøke å starte opp en avdeling av DIXI i Bergen? Eg vet det trengs....

Og DIXI - e det noen måte dere i Stavanger kunne hjulpet i forkant/starten av noe slikt?

Vet eg ikkje kan gå igang med noe alene, e ikkje sterk nok til det. Men eg kan lytte og det vet eg flere av dere kan! Går kanskje an å be om et samabeid også med SMI i Bergen i starten....

(det går an å gå rundt å klage på at noe mangler...eller gjøre noe med det)

Fortsetter under...

Har snakka med SMI nå. De kan vi ta kontakt med når vi vil - de virka veldig positive til samarbeid!

Hei Nica!

Det er et veldig godt forslag. Jeg kjenner til flere som har meget god erfaring med SMI i Bergen! Ellers går det an å spørre Krisesenteret om de kan tenke seg å være med og starte en gruppe. Videre vet jeg at Legevakten kjører samtalegrupper av og til, men de kaller det ikke DIXI-grupper. Har dere hørt med dem?

Ønsker dere veldig lykke til! Og skal jeg en tur til Bergen, skal jeg si fra, så kanskje vi kan ta et lite treff!

Grete :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...