Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Greit, men jeg vet ikke hvordan jeg sender alle på en gang. Tenkte å be deg om hjelp. Men jeg kan jo ringe deg

Ingen bilder, heller ingen tlf..?...hmmm..

*pysa*

Og jeg som trodde jeg hadde fine bilder fra Helvete som ventet på meg...*sukk*...jaja..

.

.

.

.

;-))

Annonse

Ingen bilder, heller ingen tlf..?...hmmm..

*pysa*

Og jeg som trodde jeg hadde fine bilder fra Helvete som ventet på meg...*sukk*...jaja..

.

.

.

.

;-))

Jammen i svarte er du alt tilbake på nettet da? Er det bare ett lite blaff eller det permanent?

Da skal jeg se hva jeg får til, enten ringer jeg eller så skal jeg sende deg en mail.

Jammen i svarte er du alt tilbake på nettet da? Er det bare ett lite blaff eller det permanent?

Da skal jeg se hva jeg får til, enten ringer jeg eller så skal jeg sende deg en mail.

Alt tilbake?? Har ikke vært her på ??...2 uker ell no' sånt.. Husker ikke helt..

Har vært et helsikes mas her, så det er godt å kunne sette seg på ræva innimellom og bare kope på DOL også...;-) Var heldig i går, og fant igjen pc'n i alt rotet...f... som det ser ut her... *må rydde*

Tastes...:-)

Alt tilbake?? Har ikke vært her på ??...2 uker ell no' sånt.. Husker ikke helt..

Har vært et helsikes mas her, så det er godt å kunne sette seg på ræva innimellom og bare kope på DOL også...;-) Var heldig i går, og fant igjen pc'n i alt rotet...f... som det ser ut her... *må rydde*

Tastes...:-)

Jeg trodde du skulle være borte ett halvt år eller mer, så det kom veldig brått på meg at du allerede var her igjen....Den var jo den høytidlige "avgangen"...*ler*...

Jeg trodde du skulle være borte ett halvt år eller mer, så det kom veldig brått på meg at du allerede var her igjen....Den var jo den høytidlige "avgangen"...*ler*...

Hehe.. Trodde faktisk det skulle ta meg lenger tid før jeg kom tilbake sjøl også..

Blir vel her i ca 5-6 mnd tl nå, da er det ny flytting..:-\

Men du, ikke stress med bildene, ta det da du får tid.:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...