Gå til innhold

så syk så syk


silo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Venter på at det skal gå over :-)

(ikke overdriv paracet spisingen - det er ikke veldig sundt)

"..........."

brrr..(fryser!)Hva gjør du mens du venter da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svelge og innhaleringsproblemer i dag og så nyser jeg og snufser og hoster.

Jeg drikker te med honning og suger på halslinser og har på meg flanellpysjamas og digre ullsoker. Jeg føler meg bedre bare ved å ha på meg det antrekket :-)

Dessuten sitter jeg innpakket i et digert deilig og lunt fleecepledd.

Ungen er hos pappan til i morgen og jeg nyter litt å få tid til å være litt syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svelge og innhaleringsproblemer i dag og så nyser jeg og snufser og hoster.

Jeg drikker te med honning og suger på halslinser og har på meg flanellpysjamas og digre ullsoker. Jeg føler meg bedre bare ved å ha på meg det antrekket :-)

Dessuten sitter jeg innpakket i et digert deilig og lunt fleecepledd.

Ungen er hos pappan til i morgen og jeg nyter litt å få tid til å være litt syk.

det hørtes deilig ut! Men nå tror jeg bare jeg legger meg og håper det går bedre imorgen:)

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det hørtes deilig ut! Men nå tror jeg bare jeg legger meg og håper det går bedre imorgen:)

God bedring!

Forkjølelser skal nytes mener jeg og det har jeg gjort i hele dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkjølelser skal nytes mener jeg og det har jeg gjort i hele dag :-)

he he, selv er jeg helt gåen, har bare lyst til å grave meg ned i et hull! er ikke skikkelig syk heller, bare feber vondt, deppa og slapp som fy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullteppe, sofa, kakao & Star Trek 1-6 på videoen :-)

"................"

Jeg har tømt et helt glass c-vitaminer (80 stk) på to dager, det har hjulpet masse, faktisk!

Men jeg nyser og har veldig blanke øyne enda, da. Sånn er det bare, det varer bare i ei uke uansett... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...