Gå til innhold

Kontaktallergi

Anbefalte innlegg

Rost1365380374

Barnet vårt ble rød bakpå bena og dagen etter fikk barnet store væskefylte blemmer på bena som minnet om vann- eller brannkopper. Barnet hadde både badet i sjø og gått i hagen barbent. Legen mente at det er en kontaktallergi som kan skyldes kontakt med sjø eller planter. Har lest at det er noen usynlige maneter i havet. Barnet vårt har snev av Bjørkeallergi, men er ellers ikke allergisk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70911-kontaktallergi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv vært plaget av sterk allergi i flere år, og jeg gjør alt jeg kan for at mine barn skal unngå å utvikle dette. Vi har sett tendenser, men styrker immunforsvaret deres, slik at de unngår dette. Alle som har vært plaget at sterke allergier og dette som du skriver om, vet hvor utrolig vont dette er. Jeg vet iallefall at jeg var heldig som ble frisk, og det var ikke alle medisinene som jeg stappet i meg i flere år som hjalp, men noe så enkelt som helt naturlig næring som kroppen min trengte. Både barna og vi foreldre tar dette daglig for å forebygge og holde oss friske. Det bli som med bilen, uten rett bensin/olje streiker den også. Lykke til, håper for all del at barnet deres blir bra fortest mulig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70911-kontaktallergi/#findComment-342956
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...