Gå til innhold

pirrka goes Hydra


Gjest pirrka --> Hydra

Anbefalte innlegg

Gjest pirrka --> Hydra

Til de som dagleg leitar etter min signatur med forhåpning og fryd: i høve av at eg endeleg har fått sett ein episode av Borettslaget, og at det stadig dukkar opp tvilsame typer på DOL med eit nick som liknar mitt, tek eg frå no av tilbake det første nicket eg nokonsinne har hatt, nemleg Hydra.

Men inni er vi like.

Sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[quote name=pirka-->Hydra' timestamp='1031175513' post='1329905]

Merk deg stavemåten, ikkje Hyydra, Hyddra eller Hydrra, men...

Hmpf, det verste er at eg ikkje får lov å underskrive med Hydra, for det er visst beskytta. Så då blir det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=pirka-->Hydra' timestamp='1031175513' post='1329905]

Merk deg stavemåten, ikkje Hyydra, Hyddra eller Hydrra, men...

Men hvor blir det av deg sånn ellers da? Vi har en fest, du er invitert, men kanskje det var så mye bråk at du snudde i døra?

*intern*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor blir det av deg sånn ellers da? Vi har en fest, du er invitert, men kanskje det var så mye bråk at du snudde i døra?

*intern*

Atte... hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Hydra, ikke sant?

Ikke Hyddra, Hydrra, eller Hydra 1?

Uff, der tok du meg, for det endte jo faktisk opp som Hydra 1. Noko andre har hydra-nicket i sitt eige, men dei bruker det jo ikkje :-(

Kvaslags fest er det snakk om, og kvifor er eg ikkje med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, der tok du meg, for det endte jo faktisk opp som Hydra 1. Noko andre har hydra-nicket i sitt eige, men dei bruker det jo ikkje :-(

Kvaslags fest er det snakk om, og kvifor er eg ikkje med?

Du, jeg forsøkte å sende invitasjon på mail, men nå ligger det en mail-delay i boksen her. Er det noe galt med forumianer-mailen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg forsøkte å sende invitasjon på mail, men nå ligger det en mail-delay i boksen her. Er det noe galt med forumianer-mailen din?

Det kan godt hende, det er lenge sidan den var i bruk sist... Men du fekk mailen min, så det virkar i alle fall å sende ut!

Men at, no er eg lovleg nysgjerrig, om eg sender deg mi ordentlege adresse så annonserer du ikkje ut namn og adresse på dol, gjer du...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan godt hende, det er lenge sidan den var i bruk sist... Men du fekk mailen min, så det virkar i alle fall å sende ut!

Men at, no er eg lovleg nysgjerrig, om eg sender deg mi ordentlege adresse så annonserer du ikkje ut namn og adresse på dol, gjer du...?

Nei, jeg har underskrevet taushetsplikt og holdt den til nå, så jeg tror da jeg skal klare dette også.

*sssstol på meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har underskrevet taushetsplikt og holdt den til nå, så jeg tror da jeg skal klare dette også.

*sssstol på meg*

Betyr det at jeg må holde meg unna denne tråden nå??

Fillern også.. hadde håpet å lære noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har underskrevet taushetsplikt og holdt den til nå, så jeg tror da jeg skal klare dette også.

*sssstol på meg*

Hehe, så kjekt at taushetsplikta gjeld på DOL også, då er det greit! Eit par-tre sekund berre, så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at jeg må holde meg unna denne tråden nå??

Fillern også.. hadde håpet å lære noe...

Du er klok som vil lytte til gamle damer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klok som vil lytte til gamle damer :-)

Jeg har lange ører.. mest fordi modern trakk så mye i de - men så hører jeg bra da :-)

*gud bedre.. nå MÅ jeg gjøre noe med livet mitt...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...