Gå til innhold

For en verden


terningkast6

Anbefalte innlegg

OK, så bor jeg kanskje i gokk, for her jeg bor og i nærmeste 10-15 mils omkrets er det ikke mulig å få kjøpt RAPSOLJE. Denne matoljen som skal være så sunn, og er helt nøytral i smak.

Hva gjør man da? Søker på nettet selvsagt. På nettet florerer det av helsekostbutikker, så det burde ikke være så vanskelig å få tilsendt en liten flaske rapsolje?

Det er visst slutt på den tiden at en fikk inn alt det sunne via maten, nå er det bare piller, piller og atter piller som gjelder.

Hvis noen kan fortelle meg hvor på nettet jeg kan få bestilt en flaske eller to med rapsolje så ville jeg vært veldig takknemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen har lurt deg. Rapsolje er på ingen måte nøytral i smaken - det stinker kattepiss av hele flasken!

Neida, kaldpresset rapsolje er fin den. Har brukt den tidligere, fint å lure på havregrøten til barna så de også får i seg litt sunne oljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, kaldpresset rapsolje er fin den. Har brukt den tidligere, fint å lure på havregrøten til barna så de også får i seg litt sunne oljer.

Hmm. Den jeg fikk tak i prøvde jeg å prakke på min mor - men ikke engang hun ville ha den! Og hun kaster aldri noe som helst! Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, kaldpresset rapsolje er fin den. Har brukt den tidligere, fint å lure på havregrøten til barna så de også får i seg litt sunne oljer.

Rapsolje finnes på Mega

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha en helt smakfri olje, så kan jeg anbefale solsikkeolje. Det hadde de iallfall på Rimi :)

Nå vet jeg ingenting om hvor sunn den er, eller hvor god den er til å steke i eller sånt da. Men smakløs det er'n he he ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ørkenvandreren

Men i gokk er det jo bønder! Mange av disse dyrker raps, så sjekk om ikke en av disse presser olje selv.

Du vet, bøndene har aldri gått av veien for betaling à la RILUM (Rett I Lomma Uten Moms...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapsolje finnes på Mega

Merkelig - vi har da mega her i gokk også... og her har vi olivenolje i alle varianter, men ingen rapsolje. Ikke engang slik som ikke er kaldpresset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...