Solsikke Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 God morgen til deg:) Håper du får en fortryllende dag, med ikke alt for mye stress:) Her har vi solskinn og blå himmel, så humøret er på topp*s* Her kommer noen ordtak på morgenkvisten: Et vennlig ord kan være det skjønneste av alle gaver. Et vennlig ord holder en mann varm i tre vintre. Klem om du vil ha:) 0 Siter
monsina Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 *klem tilbake* - hvis du tar i mot... Her er dagen i full gang allerede - 3 stk er sendt på skolen, og frøken lillemor har allerede levert en skitbleie, samt sminka seg med vannfast mascara. Nå bader hun dokker i vasken på badet, tror jeg. Ellers så har jeg sovet med linsene på i natt... ekkelt. Nå skal jeg ha én kaffe til, og så hopper jeg i dusjen... Disig, overskya, 16 grader...Det ble liksom plutselig høst! 0 Siter
Wulfi Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 God morgen til du også Sikke :-))) Her er vi oppe og sprudler....NOT ! Har vært i stallen og sluppet hele gjengen på beite ,fikset gjerder og skiftet fluepapir i fjosen. *pes* Alltid masse som må gjøres :-) *Klem* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 God morgen til du også Sikke :-))) Her er vi oppe og sprudler....NOT ! Har vært i stallen og sluppet hele gjengen på beite ,fikset gjerder og skiftet fluepapir i fjosen. *pes* Alltid masse som må gjøres :-) *Klem* Ska sei... 0 Siter
nalle noll Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 God morgen til deg også nå er ungene sendt avgårde og jeg har satt meg forann pc`n med te og røyk Her er det overkyet og litt regn,men formen er på topp for det:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.