Gå til innhold

Retz


Gjest Jopppe

Anbefalte innlegg

Tja , enten DET , eller så har hun tatt alt medusinen på en gang. Hvem vet....

Kanskje hun har røyka noe morsomt i tillegg vettu` ;o)

Hun har bijobb i radioen og har røyka alle de sokkene de ikke fant 2 av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Ja, og så kan du komme hit ned på ferie også! :-)

Så kan vi gå på bar, Amiga. Sitte på barkrakk og vippe med foten, he he. Det ser så kult ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hun har bijobb i radioen og har røyka alle de sokkene de ikke fant 2 av?

Vannpipa har ingen begrensninger; rød lib, grønn tyrk, sur sokk, omo color, agent orange...

*Harrrrk...pofffff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg villfarer meg etter. ;-)

Skjer det noe der ute i den store skumle byen for tiden da ???

Mari-Lene & co spilte fotball i går . Vant 10-0. Gjett om jubelen sto i taket dah :-)))

Alf-Inge & co spilte fotball på mandag, og vant 5-3 mot Skåneviksbuen :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannpipa har ingen begrensninger; rød lib, grønn tyrk, sur sokk, omo color, agent orange...

*Harrrrk...pofffff*

Jippiiiii... har jeg klart å herpe en tråd nå? ..endelig.. :-))

Omo Color?!? Og jeg trodde _jeg_ hadde problemer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Skjer det noe der ute i den store skumle byen for tiden da ???

Mari-Lene & co spilte fotball i går . Vant 10-0. Gjett om jubelen sto i taket dah :-)))

Alf-Inge & co spilte fotball på mandag, og vant 5-3 mot Skåneviksbuen :-)))

Gratuler dem masse fra meg! :-)

Bra du kom inn på det med fotball, stort bilde av snuppa i avisa i går. De spilte kamp mot Nord og tapte 4-0. Reportasjen handla egentlig om Nordlagets framgang, - de er 1-2 år eldre - og snuppa spilte en kjempekamp. Unngikk såvidt rødt kort pga en uoppmerksom dommer. Sender deg bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Jippiiiii... har jeg klart å herpe en tråd nå? ..endelig.. :-))

Omo Color?!? Og jeg trodde _jeg_ hadde problemer..

Gratulerer di herpesjuke høne!

Glemte plumbo'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratuler dem masse fra meg! :-)

Bra du kom inn på det med fotball, stort bilde av snuppa i avisa i går. De spilte kamp mot Nord og tapte 4-0. Reportasjen handla egentlig om Nordlagets framgang, - de er 1-2 år eldre - og snuppa spilte en kjempekamp. Unngikk såvidt rødt kort pga en uoppmerksom dommer. Sender deg bildet.

Så gøy da !!!

Mari-Lene sparka til en motspiller midt på leggen i går. Tårene skvatt ,og det var så vidt han klarte å gå av banen. Jeg og Heidi sto og holdt på å le oss ihjel. Fy så slemme vi er ! Mari-Lene var selvsagt veldig stolt etterpå...he,he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Så gøy da !!!

Mari-Lene sparka til en motspiller midt på leggen i går. Tårene skvatt ,og det var så vidt han klarte å gå av banen. Jeg og Heidi sto og holdt på å le oss ihjel. Fy så slemme vi er ! Mari-Lene var selvsagt veldig stolt etterpå...he,he...

*ler*

Sender det bilde nå, men det er dårlig kvalitet da, har scanna det fra avisa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

*ler*

Sender det bilde nå, men det er dårlig kvalitet da, har scanna det fra avisa.

For noen råtasser dere er....fyamei. Min datter oppførte seg alltid pent på fotballbanen. Utenfor banen er en helt annen sak :o). For ikke å snakke om da festlivet startet. Hun kom hjem med en blåveis en gang, men det var helt uforskyldt.

Jeg har alltid trodd på barna mine når de har bedyret sin uskyld. Alltid...(krysser fingre og tær)....mmmmmmmm mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

For noen råtasser dere er....fyamei. Min datter oppførte seg alltid pent på fotballbanen. Utenfor banen er en helt annen sak :o). For ikke å snakke om da festlivet startet. Hun kom hjem med en blåveis en gang, men det var helt uforskyldt.

Jeg har alltid trodd på barna mine når de har bedyret sin uskyld. Alltid...(krysser fingre og tær)....mmmmmmmm mm.

He, he, til og med jeg er som Dr Jekyll og Mr Hyde når det kommer til fotball. Mr Hyde får fritt spillerom når jeg nærmer meg sidelinja.

Skal snart avgårde til foreldremøte, blir spennende å møte råskinnets nye klasseforstander. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kan vi gå på bar, Amiga. Sitte på barkrakk og vippe med foten, he he. Det ser så kult ut.

Jeg syns jeg ser det for meg *lol* Har du sko som passer til det da? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ininuerer du noe her, frue?

*Snurt som faen*

;-)

Jeg har et par med 11 cm lange heler, men siden jeg ikke har barnevogn lenger til å støtte meg til så får jeg vel støtte meg til deg? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg har et par med 11 cm lange heler, men siden jeg ikke har barnevogn lenger til å støtte meg til så får jeg vel støtte meg til deg? ;-)

11 cm?! Bruker du alle ET-ene som hæler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Nei vibbene er nok lenger enn som så! :-)

Mer telegrafstolper?

Men du, de skoa, hva med slippers? De flipper så lystig når jeg vipper med foten. Flipp, flipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer telegrafstolper?

Men du, de skoa, hva med slippers? De flipper så lystig når jeg vipper med foten. Flipp, flipp.

Får holde oss på strandpromenaden da, der trenger man ikke noe annet! :-) Herregud så trøtt jeg er, sov lite i natt og ingenting på dagtid, tror jeg må legge meg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...