Gå til innhold

Far/svigerfar fra helvete?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Alt han gjør for oppmerksomhet altså. Og så sier han at det han gjør som privatperson har ingen noe med. Vi linker da alle tilbake til kongehuset når vi hører om "svenno" og hans utspill.

[- Men er det ikke nettopp det faktum at du er far til Norges kronprinsesse, som gjør deg interessant for Se og Hør?

- Nei, de oppfatter meg som en moromann.]

Hvis dette er sant hvorfor er ikke JEG i "Se og Hør" da. Jeg kan da også være moro!! Og reise på tur med Cowboy-Laila. Ikke akkurat det jeg vil kalle moro, men jeg kunne ha klart det.

Alt han gjør for oppmerksomhet altså. Og så sier han at det han gjør som privatperson har ingen noe med. Vi linker da alle tilbake til kongehuset når vi hører om "svenno" og hans utspill.

[- Men er det ikke nettopp det faktum at du er far til Norges kronprinsesse, som gjør deg interessant for Se og Hør?

- Nei, de oppfatter meg som en moromann.]

Hvis dette er sant hvorfor er ikke JEG i "Se og Hør" da. Jeg kan da også være moro!! Og reise på tur med Cowboy-Laila. Ikke akkurat det jeg vil kalle moro, men jeg kunne ha klart det.

.....dessuten er vi garantert penere enn både SvennO og Cowboy Laila...;-)

Kan ikke noen gi den mannen ei kule snart, befri han fra lidelsene hans...

*grøss*

Eller kanskje pressen snart burde ta følgende punkt i Vær Varsom Plakaten til etteretning?

3.9. Vis særlig hensyn overfor personer som ikke kan ventes å være klar over virkningen av sine uttalelser. Misbruk ikke andres følelser, uvitenhet eller sviktende dømmekraft.

Eller kanskje pressen snart burde ta følgende punkt i Vær Varsom Plakaten til etteretning?

3.9. Vis særlig hensyn overfor personer som ikke kan ventes å være klar over virkningen av sine uttalelser. Misbruk ikke andres følelser, uvitenhet eller sviktende dømmekraft.

Money, money money

Annonse

Pressen har dessverre vist så altfor mange ganger at de gir blaffen i at et menneske driter seg så til de grader ut som i dette tilfellet.

Skjønner godt at avkommet tar avstand fra en far som er i stand til å oppføre seg så til de grader tragisk!

Pressen har dessverre vist så altfor mange ganger at de gir blaffen i at et menneske driter seg så til de grader ut som i dette tilfellet.

Skjønner godt at avkommet tar avstand fra en far som er i stand til å oppføre seg så til de grader tragisk!

Eller er det rett og slett slik at avkommet nå har fått så fine venner, at en far som er litt "alternativ" plutselig ikke er god nok..?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...