Gjest ikke nå Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Fra å være en veldig utadvendt, sprudlende og åpen jente, har jeg blitt mye mer lukket, mer tilbaketrukken, og ikke lenger så livlig og glad. Dette har skjedd i løpet av ett år. Jeg har vært i et fryktelig destruktivt forhold, med en som har prøvd å ta knekken på psyken min. Han var også voldelig i perioder. Nå kjenner jeg at jeg sliter med flere ting, men spesielt dette med å fungere i en gruppe; og det gjelder enten den er stor eller liten. Jeg var i går sammen med vennegjengen, og kjente meg fryktelig usikker. Det er kun kort tid siden bruddet, og jeg vet at jeg har et stykke igjen før jeg er skikkelig ovenpå...men dette er jo mine nærmeste venner?! Jeg knyter meg, tør ikke si meningen min, er redd for å bli ledd av, si noe galt, gjøre noe dumt, klarer ikke le med de andre hele tiden..og vurderer alt som blir sagt. Slik er det også i en annen gruppe jeg er med i (kurs). Der kjenner jeg ingen fra før, og det er helt forferdelig for meg å være i den gruppen. Jeg knyter meg som bare det.Svarer på tiltale, men åpner meg ikke. Jeg er bunnløst fortvilet over dette. Jeg forstår hvorfor det er blitt slik, men det er veldig vondt å se forandringen hos seg selv. Hva kan jeg gjøre for å jobbe med dette? Hvordan? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70962-blir-usikker-med-mennesker-rundt-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg levde i 6 år med en psykopat. Fra å være sterk og utadvendt ble jeg til en usikker person med null selvsikkerhet! Min utvei til å bli sterkere var å oppsøke psykolog. Det gjorde jeg i en periode på ca et halvt år. Nå noen år etter er jeg den samme sterke jenta som jeg engang var ;o) Klart jeg av og til får litt backflash , men det er ikke til å sammenligne! Håper du får hjelp til å komme deg videre! Hilsen ei som forstår deg ... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70962-blir-usikker-med-mennesker-rundt-meg/#findComment-343280 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke nå Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg levde i 6 år med en psykopat. Fra å være sterk og utadvendt ble jeg til en usikker person med null selvsikkerhet! Min utvei til å bli sterkere var å oppsøke psykolog. Det gjorde jeg i en periode på ca et halvt år. Nå noen år etter er jeg den samme sterke jenta som jeg engang var ;o) Klart jeg av og til får litt backflash , men det er ikke til å sammenligne! Håper du får hjelp til å komme deg videre! Hilsen ei som forstår deg ... Tusen takk for at du delte dette med meg. Det ga meg håp om at jeg også skal klare å finen helt tilbake til meg selv. Foreløpig er det så vanskelig. Psykopat er også hva min eks var. Det har vært virkelig vondt å være sammen med ham. Men de er jo så sjarmerende i starten... Er glad du sier at du faktisk var utadvendt og sterk i utgangspunktet, og at du nå har funnet tilbake til det. Så bra! :-) Og ikke minst er det bra at du er ute av forholdet. Jeg går til en psykolog, og skal ta dette opp med ham. Forhåpenlig har han noen lure metoder for hvordan jeg skal klare dette. Det gjrø så innmari vondt å se hvordan jeg er blitt. Så utrolig usikker på meg selv og andre. Takk igjen. Og lykke til videre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70962-blir-usikker-med-mennesker-rundt-meg/#findComment-343601 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet1 Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Skjønner godt at du blir usikker etter å ha vært sammen med en psykopat.Det har jeg blitt også.Det er bare å bryte med ham og bygge seg opp igjen slik at man blir ovenpå igjen. Har vært sammen med en psykopat jeg også.Han var i tillegg shizofren og misbrukte tablettene sine.Han behandlet meg dårlig,men åssen vil jeg ikke gå videre inn på her i og med at det kan gå inn på noen. Uansett det var vanskelig å bryte med ham.Han ringte meg hele tiden både om dagene og nettene når jeg ikke ringte han.Ble først kvitt ham for 1 år siden etter å ha fått et raseriutbrudd mot ham. Jeg vil ikke lufte ut det egentlige nicket mitt her på dol for da kan han kanskje finne meg igjen.Derfor velger jeg å signere med ikke undertegnet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70962-blir-usikker-med-mennesker-rundt-meg/#findComment-343684 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.