Gå til innhold

Urettferdig sex....


Gjest eller?

Anbefalte innlegg

I går tok jeg og typen en dusj sammen, koselig det.. Etterpå hadde vi sex, men ikke etter mine forhåpninger. Fikk ikke noe forspill (hadde ikke det i dusjen heller)Han bar føik rett ned der og ga meg oralsex.. han vet at jeg liker at han bruker fingre samtidlig, og gjorde dette, men gadd ikke gjøre det jeg sa jeg synes er godt. Så var det bare å begynne! Så ville han at jeg skulle sitte på huk over han og jodle, noe som jeg ikke får så mye ut av, dette vet han. Men det er greit, noe han liker først, så en stilling jeg liker best. men neida! Det går for han etter 3. min!!!

jeg ble rett og slett grinete! dårligste sexen jeg har fått på lenge.. Makan til ego, tenkete ikke ett sekund over hva jeg ville! (Må bare si at det pleier ikke være sånn) Etter han var ferdig tok han seg en røyk...

I går kveld snudde jeg meg med ryggen til og sovna ganske snurt!!!

Vi er samboere og har bodd sammen en stund, men dette synes jeg tok kaka! Er det sånn det blir etterhvert eller var han bare en dust i går?

Synspunkter fra menn eller kvinner med liknende opplevelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Siden dette var den dårligste sexen du har hatt på lenge, betyr det vel at det ikke pleier å være sånn??? Sex handler selvfølgelig om to stykker og 2 som skal ha det bra......... Men av og til er det vel ok med et kjapt et også? Men han burde vel kanskje tatt seg tid til å ta deg helt frem etterpå?

Personlig har jeg i perioder hatt litt problemer med å holde potensen tilstrekkelig lenge, dette har faktisk ført til at jeg av og til kanskje ikke har vært den mest tolmodige i forspillet. Dette pga at jeg føler jeg mister litt av ereksjonen mens jeg stimulerer henne liksom. Dette har av og til ført til et jeg starter akten litt for tidlig for henne og kommer litt for fort......men jeg passer selvølgelig på å gjøre det godt for henne etterpå, er det egoistisk av meg??

Si ting rett ut at slik liker du ikke, men vær varsom.....Vi menn har ofte mer prestasjons angst på dette området enn det dere jenter tror altså :o)

Men man må jo kunne snakke om det på en fornuftig måte alikevel da, i alle fall dersom det fortsetter......

Hvor lenge pleier det å vare da??

Ble kanskje ikke så mye klokere av dette, men jeg mener i alle fall at man ikke skal bekymre seg for en engangs hendelse.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Håper at dette bare var et engangstilfelle, kanskje et forsøk fra hans side på å være litt "eksperimentell", prøve ut noe nytt, som så falt pladask til jorden.

Slik er det ganske ofte med seksualiteten, den er litt opp og ned.. Det blir ikke alltid som man venter.Skuffelsene kan bli ganske store, særlig fordi vi er så følsomme omkring disse tingene. Vi har lett for å føle oss avvist, likegyldig behandlet o.l.

Her er det nok noe med at du ikke fikk det du gjerne ville ha, og som han visste eller burde ha visst. Håper det går bedre neste gang. Snakk litt med ham om dine følelser og reaksjoner på det som skjedde. Ikke hold det inne i deg. Det vil bare gjøre vondt verre.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

professor / lege

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh.....jodle???...*S*..jaha...Vel, altså...en ex- jeg hadde kunne være no à la av hva din type gjorde i går. Kunne våkne midt på natta mens han styra og pula meg (pardon my french) UTEN at jeg liksom var med på heile opplegget!! Hallooo?!?! liksom..Jeg sa fra jeg, at skal du få no koooooz så skal jeg OGSÅ være med på det! Fint at jeg gjorde han kåt og vill på mårran, men hadde d ikke vært en ide å vekke meg først?..Joda, sa han...klart!- og beklaga seg. Men så tilbake til d du opplevde; gjør han sånt flere ganger er det vel "bare" å knipe beina sammen og si til han at hvis kosinga bare skal gå på hans premisser er du ikke interessert! Det må han vel tåle å høre...?!? Sånn ego-tripp puling er som du sier - elendig og urettferdig sex!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Siden dette var den dårligste sexen du har hatt på lenge, betyr det vel at det ikke pleier å være sånn??? Sex handler selvfølgelig om to stykker og 2 som skal ha det bra......... Men av og til er det vel ok med et kjapt et også? Men han burde vel kanskje tatt seg tid til å ta deg helt frem etterpå?

Personlig har jeg i perioder hatt litt problemer med å holde potensen tilstrekkelig lenge, dette har faktisk ført til at jeg av og til kanskje ikke har vært den mest tolmodige i forspillet. Dette pga at jeg føler jeg mister litt av ereksjonen mens jeg stimulerer henne liksom. Dette har av og til ført til et jeg starter akten litt for tidlig for henne og kommer litt for fort......men jeg passer selvølgelig på å gjøre det godt for henne etterpå, er det egoistisk av meg??

Si ting rett ut at slik liker du ikke, men vær varsom.....Vi menn har ofte mer prestasjons angst på dette området enn det dere jenter tror altså :o)

Men man må jo kunne snakke om det på en fornuftig måte alikevel da, i alle fall dersom det fortsetter......

Hvor lenge pleier det å vare da??

Ble kanskje ikke så mye klokere av dette, men jeg mener i alle fall at man ikke skal bekymre seg for en engangs hendelse.....

Hei du! Nei det pleier ikke å være sånn! Han er den beste elskerm jeg har hatt. I det siste har sexlivet blomstret!

Er fult klar over at det handler om to som har det bra osv. og sånn har det alltid vært.. En kjappen er greit det også, men begge skal være innstilt på det, ikke sant?

han kan bruke så lang tid han vil, for han får ikke slappis får han er ferdig - så det er ikke noe problem. Vi har vært sammen lenge og snakker åpent om sex med hverandre, men i går var det som han ga fullstendig faen og bare ville bli tilfredstillt ikke tilfredstille meg også! Begge forteller hverandre hva vi liker og ikke liker, både under akten, før eller etterpå - det er derfor vi ellers har et så bra sexliv.

Du lurer på hvor lenge vi pleier å holde på... : ) Det kan bli en stund.. så lenge vi orker. Vi har spesielle "knep" hvis vi har holdt på lenge og begynner å bli slitene, så kommer vi samtidig.

vanligvis blir det vel sånn tre kvarter + litt forspill og sånn da..

Men nå har jeg planen klar! *S* I dag er det MIN tur til å få vilja mi.. Så kan han runke til han kommer om han vil! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo sånn det er det, noen ganger fantastisk sex, og innimellom bare en kjapp en som ikke så mange får noe særlig ut av.. bortsett fra at typen får tømt seg...

life is a rollercoaster, you just gotta ride it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du! Nei det pleier ikke å være sånn! Han er den beste elskerm jeg har hatt. I det siste har sexlivet blomstret!

Er fult klar over at det handler om to som har det bra osv. og sånn har det alltid vært.. En kjappen er greit det også, men begge skal være innstilt på det, ikke sant?

han kan bruke så lang tid han vil, for han får ikke slappis får han er ferdig - så det er ikke noe problem. Vi har vært sammen lenge og snakker åpent om sex med hverandre, men i går var det som han ga fullstendig faen og bare ville bli tilfredstillt ikke tilfredstille meg også! Begge forteller hverandre hva vi liker og ikke liker, både under akten, før eller etterpå - det er derfor vi ellers har et så bra sexliv.

Du lurer på hvor lenge vi pleier å holde på... : ) Det kan bli en stund.. så lenge vi orker. Vi har spesielle "knep" hvis vi har holdt på lenge og begynner å bli slitene, så kommer vi samtidig.

vanligvis blir det vel sånn tre kvarter + litt forspill og sånn da..

Men nå har jeg planen klar! *S* I dag er det MIN tur til å få vilja mi.. Så kan han runke til han kommer om han vil! : )

Ah, sexlivet er litt opp og ned for begge må du vite. Jeg og x-dama mi hadde det veldig bra enkelte ganger, men det var ikke hver gang vi fikk orgasme begge to. Noen ganger jeg, noen ganger hun.

Det er kanskje litt skuffende når det skjer, men det hender. Ikke vær sint på typen din fordi han var så overkåt på deg. Det er som regel da man får hastverk, og han synes sikkert bare at du var ekstra deilig..

Synes det var deilig å se at dama mi hadde det ekstra godt noen ganger jeg, og hvis man vil så kan man jo be om ekstraservice etterpå..

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...