Gå til innhold

FU: Kor stor sex-appeal har du?


Gjest Hydra  1

Anbefalte innlegg

Dårlig test. Skulle ikke JEG få 100%???

"Score: 92% Du har sex-appeal så det holder,- for noen kan det kanskje bli for mye. Din sjarm, styrke, utstråling og selvtillit kan kanskje skremme enkelte mennesker. På den annen side,- du skal ikke beklage din evne til å gå stolt og rakrygget."

Du sexbomb...?;-) Satte du kryss i den ruta der det stod at du har skuffen full av blondeundertøy, lakk og lær? Det må du minst ha gjort siden du fikk bedre score enn meg. Hmmfh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    4

  • musikeren

    4

  • Amiga

    3

  • Lionn

    3

Mest aktive i denne tråden

Vi fikk samme score, sexy;-) De lettskremte får bare ha det så godt.

Du har sex-appeal så det holder,- for noen kan det kanskje bli for mye. Din sjarm, styrke, utstråling og selvtillit kan kanskje skremme enkelte mennesker. På den annen side,- du skal ikke beklage din evne til å gå stolt og rakrygget.

jiihaaaa :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sexbomb...?;-) Satte du kryss i den ruta der det stod at du har skuffen full av blondeundertøy, lakk og lær? Det må du minst ha gjort siden du fikk bedre score enn meg. Hmmfh.

Hssjt! Selvfølgelig gjorde jeg ikke det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du skylder sex-appeal!

Score:

Selvtilliten er ikke-eksisterende og du trenger definitivt minst en time alene med en flaske whiskey før du tør se på andre mennesker. Det er håp om at legevitenskapen en dag vil kunne hjelpe deg med å rette den kronisk bøyde ryggen din, men vi kan ikke love noe. Potensialet for forbedring er av uante proposjoner!"

*lol* - skulle vi ta den praten snart?

*kremter unnskyldende for latteren*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig test. Skulle ikke JEG få 100%???

"Score: 92% Du har sex-appeal så det holder,- for noen kan det kanskje bli for mye. Din sjarm, styrke, utstråling og selvtillit kan kanskje skremme enkelte mennesker. På den annen side,- du skal ikke beklage din evne til å gå stolt og rakrygget."

Du og tonie må da til sammen bli dynamitt.

*PANG*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Score: 68% Din sex-appeal skremmer ingen, og ingen føler seg overkjørt av din selvtillit eller din styrke. Med et vennlig smil om munnen, er det ingen som kan unngå å la seg sjarmere av deg.

Pøh..jeg er fryktinngytende.

Jeg følte meg ihvertfall ikke overkjørt. Jeg følte meg underkjørt. Så ikke et enaste kort skjørt, ei heller noen stay-up:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har mengder med sex-appeal.

Score: 80% Du har sex-appeal så det holder,- for noen kan det kanskje bli for mye. Din sjarm, styrke, utstråling og selvtillit kan kanskje skremme enkelte mennesker. På den annen side,- du skal ikke beklage din evne til å gå stolt og rakrygget.

Du slo meg med 1 %, men det kan jeg leve med. Hadde trodd at du ville slått meg med en masse jeg....:-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7%

"Hva er det med deg? Selv en senil blandingsrase av en hund har mer sexappeal enn deg. Din eneste sjanse til å få nyp hos det motsatte kjønn, er at du blir gjenfødt som det helt motsatte av hva du er nå"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jiihaaaa :)))

Score: 54% Din sex-appeal skremmer ingen, og ingen føler seg overkjørt av din selvtillit eller din styrke. Med et vennlig smil om munnen, er det ingen som kan unngå å la seg sjarmere av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følte meg ihvertfall ikke overkjørt. Jeg følte meg underkjørt. Så ikke et enaste kort skjørt, ei heller noen stay-up:-/

Nei, jeg var en stor skuff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slo meg med 1 %, men det kan jeg leve med. Hadde trodd at du ville slått meg med en masse jeg....:-)

Mvh

Hvordan kunne du tro noe sånt da? Ikke glem at jeg har bilde av deg! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah. 92 %.

Men jeg svarte uærlig på ett spørsmål: at jeg ville gått naken gjennom Storgata med høyt hevet hode!

Jeg ville gjort det altså, men med en liten grønn papirpose over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har mengder med sex-appeal.

Score: 77% Du har sex-appeal så det holder,- for noen kan det kanskje bli for mye. Din sjarm, styrke, utstråling og selvtillit kan kanskje skremme enkelte mennesker. På den annen side,- du skal ikke beklage din evne til å gå stolt og rakrygget.

Hm... den lave prosenten må nok tilskrives en generell og dyptliggende bedagelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en del sex-appeal.

Score: 66% Din sex-appeal skremmer ingen, og ingen føler seg overkjørt av din selvtillit eller din styrke. Med et vennlig smil om munnen, er det ingen som kan unngå å la seg sjarmere av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kunne du tro noe sånt da? Ikke glem at jeg har bilde av deg! ;-)

Takk - det tar jeg som et kompliment:-)

Men selv om ikke jeg har tilgang på noen bilder av deg lenger, så husker jeg godt hvordan du ser ut...og derfor står jeg ved det jeg skrev:-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...