Gå til innhold

Alle har en drøm...


Gjest Ranja Røverdatter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

punkt 1.Min drøm akuratt nå er å ta et datakurs.

punkt 2. Jeg prøver å få kontakt med noen her inne for noen råd,men har ikke fått noen enda.

Jeg får vente litt til å se om jeg får noen svar,hvis ikke får jeg prøve andre steder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min drøm er skyhøyt plassert.... eg gjer ikkje så mykje for å komme dit enno, det skyldes psykiske problemer. men eg håper å komme over dei snart, og ta fatt....:)

angsten for å mislykkes sitter hardt i meg, og det er kanskje det største hinderet som eg må forsere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øyeblikket er drømmen egen bolig. Vi jobber med saken - tror kanskje vi får oss et eget krypinn i løpet av høsten.

Mer langsiktig drømmer jeg om videreutdanning.

Mest urealistisk: Å vinne i lotto :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hemmelig enda :-) nervøs? hehe

Skulle jeg ha noen grunn til det ?

Hmm... En bok om din tid på DOL med inngående beskrivelser og karakteristikker av alle de du har blitt kjent med her ? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For øyeblikket er drømmen egen bolig. Vi jobber med saken - tror kanskje vi får oss et eget krypinn i løpet av høsten.

Mer langsiktig drømmer jeg om videreutdanning.

Mest urealistisk: Å vinne i lotto :o)

Min drøm nå er å dra på Interrail.,.. det skal bli realisert neste sommer! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Jeg drømmer om å bli rik.

Jeg tipper Lottto.

Jeg har en felles drøm sammen med mannen min; åreise til Australia.

Ellers så drømmer jeg om en annen jobb. Og det er visst like urealistisk som Australia.

Men jeg drømmer fremdeles, og gir aldri opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drøm har i mange år vært å finne den store kjærligheten, gifte meg, og oppleve det å få barn. Det har vært mitt største ønske her i livet, og drømmen har gått i oppfyllelse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg ha noen grunn til det ?

Hmm... En bok om din tid på DOL med inngående beskrivelser og karakteristikker av alle de du har blitt kjent med her ? ;-)

Det kunne det jo ha vært! :-)

...men neida - det er så langt fra DOL og DOL'ere som det kan få blitt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...