Gå til innhold

Veien til et nytt liv


Albertine

Anbefalte innlegg

Da er jeg i gang! Med PCOS og femti kilo overvekt har jeg begynt på den lange veien til et nytt og bedre (slankere) liv. Har vært på dr. Lindbergs klinikk og fått

klarsignal til å starte på en ketogen diett uten karbohydrater, og jeg begynte med den i dag.

Bruker noe som heter Eurodiet, ferdiglagde produkter med svært lavt karbohydratinnhold. Det smaker noe helt for j*****. så jeg håper jeg klarer å overleve denne første perioden!

Håper at dere tar dere tid til å følge med på mine oppdateringer innimellom, det er så greit å vite at det er noen der ute som vet hva som skjer, da er det ikke like lett å skli ut.

Takker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia Heia!!

Så flott at du er i gang og at du vil dele det med oss, da!

Som du sier så er det sikkert lettere når du "forplikter" deg litt til oppdateringer her. Jeg skal heie på deg jeg!

Lykke til videre, du er flink!!

Klem kul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Albertine :o)

Det skal litt av et mot og selvdisiplin til for å begynne på noe slikt. Det står det stor respekt av. Skal følge med deg, og heie på deg :o)

Lykke lykke til, Albertine :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bobla1365380358

hei albertine

som de andre sier, vi venter spent på dine oppdateringer, og heier deg frem..(c;

jeg vet at det ikke er lett, har ikke PCOS men sliter også med noen kilo for mye, som jeg jobber med nå...

lykke til!!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Albertine!

Så flott at du har tatt en beslutning til forandring. Vi er her for både gode og dårlige dager, og heier på deg fra sidelinja.

Flott at du finns!

Lykke til

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Albertine.

Skal følge med på deg jeg:-). Det har jeg vel egentlig gjort siden vi begge var storbrukere av dette forumet - og begge hadde besøkbarn.

Lykke til da du, og håper smaken blir noe bedre etter hvert.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Albertine! Hvis jeg ikke tar veldig feil så møttes vi på et ufb-treff en gang i et "tidligere liv", du med et annet nick? Jeg er ikke så ofte innom lenger, koselig å treffe "kjente" de gangene jeg sveiper innom! Vil bare ønske deg masse masse lykke til med slankeprosjektet og event. andre prosjekter! Skal følge med og heie på deg fra sidelinja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Albertine! Hvis jeg ikke tar veldig feil så møttes vi på et ufb-treff en gang i et "tidligere liv", du med et annet nick? Jeg er ikke så ofte innom lenger, koselig å treffe "kjente" de gangene jeg sveiper innom! Vil bare ønske deg masse masse lykke til med slankeprosjektet og event. andre prosjekter! Skal følge med og heie på deg fra sidelinja!

Stemmer nok det...;-)

Da var du rimelig høygravid, har du fått flere barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...