trudi1365380374 Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Jeg har en brennende fornemmelse på baksiden av venstre lår. Det er vanskelig å lokalisere om det kommer fra huden eller muskelen. Fornemmelsen kommer i bølger og varer bare et sekund av gangen. Lurer på hva dette kan skyldes. Har hatt det i en ukes tid nå. 0 Siter
Gjest Numenor Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Irritasjon av en nerve ? Kommer det i forbindelse med noen spesielle bevegelser ? 0 Siter
trudi1365380374 Skrevet 6. september 2002 Forfatter Skrevet 6. september 2002 Irritasjon av en nerve ? Kommer det i forbindelse med noen spesielle bevegelser ? Når jeg står eller sitter. Kan ikke si jeg har merket dette når jeg ligger nede. Ingen spesielle bevegelser. 0 Siter
Gjest Numenor Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Når jeg står eller sitter. Kan ikke si jeg har merket dette når jeg ligger nede. Ingen spesielle bevegelser. Hvis du ellers er frisk og det ikke blir verre ville jeg ha sett det an noen dager. Tenk igjennom om du gjør noen bevegelser eller sitter på en annen måte nå enn du har gjort tidligere. Ny arbeidsplass, nye omgivelser, ny bil, ny sykkel, ny stol e.t.c. ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.