Gjest Jopppe Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Døh, kan du anbefale noen bra klessjapper i PGR utenom DownTown? Jeg får helt angst av DT, skjønner du. Finner aldri veien ut igjen...*snufs* Ikke Lindex og Cubus og sånn, Gud forby.... 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Tja, du har Bitta ved Osebakken, Den lille sorte ved Nordenbygge + et par stykker nede ved Hammondgården som jeg ikke vet navnet på. Dette ikke "kjedebutikker". Har vært på DT i dag, DT er jævlig! 0 Siter
Gjest Jopppe Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Tja, du har Bitta ved Osebakken, Den lille sorte ved Nordenbygge + et par stykker nede ved Hammondgården som jeg ikke vet navnet på. Dette ikke "kjedebutikker". Har vært på DT i dag, DT er jævlig! Den lille sorte, ja. Den hadde jeg glemt. Der kjøpte jeg faktisk et skjørt i fjor. Bitta sier du? Der har jeg ikke vært. Den må sjekkes ut. Har du vært på DT i dag? Også er klokka bare 14.00 og du er allerede kommet deg ut derfra? *imponert* Eller....jobber du på DT kanskje? 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Den lille sorte, ja. Den hadde jeg glemt. Der kjøpte jeg faktisk et skjørt i fjor. Bitta sier du? Der har jeg ikke vært. Den må sjekkes ut. Har du vært på DT i dag? Også er klokka bare 14.00 og du er allerede kommet deg ut derfra? *imponert* Eller....jobber du på DT kanskje? Jobber ikke på DT! Var nede å kjøpte rammer for å ramme inn noen "jobber" her på jobben;-) 0 Siter
Gjest Jopppe Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Jobber ikke på DT! Var nede å kjøpte rammer for å ramme inn noen "jobber" her på jobben;-) Ramme inn jobber? Heh....det gjorde jeg også for ikke lenge siden....Jobber du på ark.kontor eller? 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Ramme inn jobber? Heh....det gjorde jeg også for ikke lenge siden....Jobber du på ark.kontor eller? Nope....ikke det heller;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.