Gå til innhold

Hypotetisk


Gjest Kajser

Anbefalte innlegg

Du har en elsker. Elskeren din sier at han er singel. Du er også singel, men ikke interessert i noe fast. Likevel er "forholdet" basert på gjensidig tillit og respekt (or so you think). Etter en stund får du vite gjennom noen andre at han/hun har et barn og er nygift. Får du lyst til å konfrontere han med det, eller ville du skrive en SMS til kona/mannen for å skape splid? Eller kanskje du ville drite i han og kutte alle bånd?

Hva svarer dere "åpent forum"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Konfronter HAM med det, ikke bland konen opp i det. Skjell ham ut og gjør det klart at dersom du hører at han holder på slik med noen andre, kommer du til å fortelle det til konen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt forbannet på han og brutt all kontakt, -jeg hadde fortalt han hva jeg mente med å få meg til å bli "den andre kvinnen" uten min egen viten, -jeg hadde truet han med å fortelle hans kone det,. jeg tror jeg hadde SPYTTA på'n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville konfrontert henne med det, bedt henne dra til helvete, men jeg ville selvsagt aldri kontaktet mannen hennes.

Det er under beltested, og overhodet ikke noe du har noe med å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Jeg ville konfrontert henne med det, bedt henne dra til helvete, men jeg ville selvsagt aldri kontaktet mannen hennes.

Det er under beltested, og overhodet ikke noe du har noe med å gjøre.

Men har ikke hans/hennes bedre halvdel rett til å vite at kona/mannen er utro og en bedrager? Hvorfor er det alltid den som blir bedratt som er den siste som får vite noe?

Klart elsker/elskerinnen har noe med det, hun ble jo ufrivillig dratt inni det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har ikke hans/hennes bedre halvdel rett til å vite at kona/mannen er utro og en bedrager? Hvorfor er det alltid den som blir bedratt som er den siste som får vite noe?

Klart elsker/elskerinnen har noe med det, hun ble jo ufrivillig dratt inni det!

Hei,

Du skriver: "Hvorfor er det alltid den som blir bedratt som er den siste som får vite noe?"

Av samme årsak som at du alltid finner det du leter etter på siste sted du leter.... ;-)

Du stopper å lete etter du finner det!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Hei,

Du skriver: "Hvorfor er det alltid den som blir bedratt som er den siste som får vite noe?"

Av samme årsak som at du alltid finner det du leter etter på siste sted du leter.... ;-)

Du stopper å lete etter du finner det!

Med vennlig hilsen

Oj, den var dyp. Men jeg tror jeg forstår hva du mener. Man VIL egentlig ikke vite at man blir bedratt - ikke sant?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har ikke hans/hennes bedre halvdel rett til å vite at kona/mannen er utro og en bedrager? Hvorfor er det alltid den som blir bedratt som er den siste som får vite noe?

Klart elsker/elskerinnen har noe med det, hun ble jo ufrivillig dratt inni det!

Ja, men det får den som bedrar fortelle om på egen hånd.

Jeg mener at det ikke er noe andre har noe med, og det å sladre på andre var noe de fleste av oss vokste av oss i barnehagen.

Jeg mener ikke at ikke den bedratte bør få vite det sånn at han får muligheten til å dumpe dama/mannen, men det er sladringa jeg ikke har noe til overs for.

Hvis jeg fant ut at dama til en kompis var utro mot han, så ville jeg fortalt han det. Noe annet blir det om man forteller en person man overhodet ikke kjenner, om hans kjæres utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, den var dyp. Men jeg tror jeg forstår hva du mener. Man VIL egentlig ikke vite at man blir bedratt - ikke sant?

:)

Tja - både det og at etter at partneren får vite det, så er jo "det andre forholdet" ofte over... per definisjon.

Videre så er man vel forsiktig med å fortelle slikt til partneren til den det gjelder.

Og endelig er det vel også "feil" at partneren alltid er den siste - det bor en person i en fjellandsby sør i Chile, og han får aldri høre om slikt! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...