Gå til innhold

Hvem av Norges ti mest sexy kvinner er du?


Line

Anbefalte innlegg

Jeg skal se på TV2 hjelper deg om 10 min, men etter det, kanskje? :)

Etter det er jeg uten nettilgang... må hjem snart, venter bare på at Ida skal bli ferdig med leksene til i morgen...

Vi får ta det senere da, vettu. Nå har jeg vært og henta adsl-utstyret på Posten, så jeg skal bare leke litt elektriker og vente til den 10. når linja er oppe og går, så er jeg online hjemmefra også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Line

    11

  • SierDuDet

    10

  • Tanya1365380060

    4

  • Wulfi

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Etter det er jeg uten nettilgang... må hjem snart, venter bare på at Ida skal bli ferdig med leksene til i morgen...

Vi får ta det senere da, vettu. Nå har jeg vært og henta adsl-utstyret på Posten, så jeg skal bare leke litt elektriker og vente til den 10. når linja er oppe og går, så er jeg online hjemmefra også :)

Du får si fra når du er online, så snakkes vi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si fra når du er online, så snakkes vi! :)

Det skal jeg gjøre! Det er tidlig kveld for tida, for formen er laber, og alle de som av og til tar ungene for meg er på ferie... KANSKJE jeg får helga delvis fri neste helg, når F kommer nedover en tur... time will show...

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phhhøøøø...... Du er da MYE, MYE mer sexy enn henne !!! *snøfft*

Nå er likheten med Ronja Røverdatter ENDA større, for jeg har laget bølger i håret;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre! Det er tidlig kveld for tida, for formen er laber, og alle de som av og til tar ungene for meg er på ferie... KANSKJE jeg får helga delvis fri neste helg, når F kommer nedover en tur... time will show...

Snakkes!

Du får ha god bedring, spise mye hvitløk, dytte innpå med solhatt, kline til vørterøl og c-vit, og ellers ta livet med knusende ro! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha god bedring, spise mye hvitløk, dytte innpå med solhatt, kline til vørterøl og c-vit, og ellers ta livet med knusende ro! :)

Jeg takler ikke hvitløk i store mengder, har gitt opp solhatt (selv om pappa sier det hjelper som bare det - det biter ikke på meg lell), hæler ikke vørterøl... men jeg har klart å spise opp 90 store c-vitaminer på to dager! Det hjalp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg takler ikke hvitløk i store mengder, har gitt opp solhatt (selv om pappa sier det hjelper som bare det - det biter ikke på meg lell), hæler ikke vørterøl... men jeg har klart å spise opp 90 store c-vitaminer på to dager! Det hjalp! :)

C-vit hjelper, men de norske er helt latterlige. Max 200 mg per tab gjør jo så man nærmest må tømme en boks i løpet av en dag.

Stikk til Sverige og kjøp kraftigere greier! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C-vit hjelper, men de norske er helt latterlige. Max 200 mg per tab gjør jo så man nærmest må tømme en boks i løpet av en dag.

Stikk til Sverige og kjøp kraftigere greier! :)

I know! Men den der Ester-C er fire ganger så kraftig, tror jeg.

Jaja...her poppa Heidi opp på msn, så jeg får høre hva hun har vært og handlet på Ikea...

Me talast!

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know! Men den der Ester-C er fire ganger så kraftig, tror jeg.

Jaja...her poppa Heidi opp på msn, så jeg får høre hva hun har vært og handlet på Ikea...

Me talast!

*Klem*

Du... blonie, gi meg msn adressen din da! :)

Jeg visste ikke at du hadde det engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du... blonie, gi meg msn adressen din da! :)

Jeg visste ikke at du hadde det engang!

Hehe...jeg har ikke heller! Det er pappa som har...og den får du ikke ;)

Men det skal bli en ordnings om ca ei ukes tid.

"Blondi" du, liksom... hah! Since when? *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...jeg har ikke heller! Det er pappa som har...og den får du ikke ;)

Men det skal bli en ordnings om ca ei ukes tid.

"Blondi" du, liksom... hah! Since when? *ler*

Since now!

Når jeg trodde at du hadde msn uten å ha sagt fra til meg! :)

Men far din er jeg ikke sååå interessert i å snakke med, så da venter jeg til du får koblet opp utstyret ditt hjemme hos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Since now!

Når jeg trodde at du hadde msn uten å ha sagt fra til meg! :)

Men far din er jeg ikke sååå interessert i å snakke med, så da venter jeg til du får koblet opp utstyret ditt hjemme hos deg :)

Hehe... gjør det du :)

Åh...jeg orker ikke denne ungelegginga i dag...jeg har nok med meg selv :o/

I need someone to kick my a** out of this chair!

*tusler med halen mellom beina...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... gjør det du :)

Åh...jeg orker ikke denne ungelegginga i dag...jeg har nok med meg selv :o/

I need someone to kick my a** out of this chair!

*tusler med halen mellom beina...*

Drit i å legge dem. De sovner sikkert raskt nok når blir trøtte nok.

Alternativt så kan du slenge i dem noen valium, og de roer seg nok ned!

Hvis du er stressa får du ta noen valium du også! :)

Tror du at det snart er på tide at jeg står fram på dol som homofil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drit i å legge dem. De sovner sikkert raskt nok når blir trøtte nok.

Alternativt så kan du slenge i dem noen valium, og de roer seg nok ned!

Hvis du er stressa får du ta noen valium du også! :)

Tror du at det snart er på tide at jeg står fram på dol som homofil?

Vi tar ikke tabletter i huset her! Valium har jeg fått kvota mi av - intravenøst - og aldri mer...

Om du skal stå fram som homofil snart? Tja... hvorfor ikke? Om du snart blir enig med seg selv hva du er, så... tjihi! :)

Samma ok gutten er du nå uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar ikke tabletter i huset her! Valium har jeg fått kvota mi av - intravenøst - og aldri mer...

Om du skal stå fram som homofil snart? Tja... hvorfor ikke? Om du snart blir enig med seg selv hva du er, så... tjihi! :)

Samma ok gutten er du nå uansett :)

Ja, jeg er selvsagt ok uansett hvilken legning jeg har, noe du som kjenner meg selvsagt vet! :)

Jeg vurderer for øvrig også å stå fram som heterofil. Tror du det kan være en ide?

Tror du jeg kjeder meg grusomt i kveld? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er selvsagt ok uansett hvilken legning jeg har, noe du som kjenner meg selvsagt vet! :)

Jeg vurderer for øvrig også å stå fram som heterofil. Tror du det kan være en ide?

Tror du jeg kjeder meg grusomt i kveld? :)

Tja...jeg har da telefon, så om du kjeder deg like grusomt i titida, må du bare slå på tråden! :o)

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...jeg har da telefon, så om du kjeder deg like grusomt i titida, må du bare slå på tråden! :o)

Natta!

Jeg tror jeg heller vurderer å se en film nå, men vi får snakkes en annen dag! :)

Sov godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...