Gå til innhold

FU: Hvem ville du helst bedt på te...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da®th Vader...

Hvem er faren til Luke?

Helst skulle jeg bedt deg da, så vi kunne skravla fra oss litt!

Sånn går det når du flytter så langt unna, vet du, men jeg skal si fra om jeg er i dine trakter, og du må selvsagt si fra neste gang du er i mine :)

Ja, det manglet en R der, og faren til Luke er Darth! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bono. Forresten, vi kunne heller tatt en øl eller fem.

Enig med deg, og den som skrev FUen burde skamme seg i forhold til å komme opp med noe så usivilsert som te.

Øl er tingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig hadde jeg gått for dronninga i Natalie Portman sin skikkelelse :)

Mannen min sitter her og sier at svaret mitt anulleres fordi jeg ikke har sett toeren. Der er visst Anakin bare dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min sitter her og sier at svaret mitt anulleres fordi jeg ikke har sett toeren. Der er visst Anakin bare dust.

Mannen din har rett. Han er overhodet ikke like søt og yndig som han er i en'ern!

Dog er sikkert mannen din enig med meg i at dronningen er grusomt vakker! Bare spør han! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen din har rett. Han er overhodet ikke like søt og yndig som han er i en'ern!

Dog er sikkert mannen din enig med meg i at dronningen er grusomt vakker! Bare spør han! :)

Sånt snakker vi ikke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt snakker vi ikke om.

Det tok lang tid før du svarte på det der, så jeg går ut fra at han svarte "ja" på spørsmål om hun ikke er usedvanlig deilig, og at du nå har gitt han inn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok lang tid før du svarte på det der, så jeg går ut fra at han svarte "ja" på spørsmål om hun ikke er usedvanlig deilig, og at du nå har gitt han inn! :)

Nei, jeg var bare opptatt med å gjemme den bærbare, så han ikke så noe. Høhø.

Så lenge han ikke tenner på Leia Organa, så er han vel normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg var bare opptatt med å gjemme den bærbare, så han ikke så noe. Høhø.

Så lenge han ikke tenner på Leia Organa, så er han vel normal.

Alle tenner vel på Prinsesse Leia i gullbikini?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...