Gå til innhold

Sang i dokument3, på tv3 i kveld


Aika

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva den sangen heter som ble spilt i 5 sekunder nesten på slutten av programmet da de snakket med han mørkhudet mannen.

Det var en liten unge som sang. Mener jeg har hørt den sangen før og at det er en rap sang, og at det vi hørte i dokument3 er refrenget. I videoen er det små barn (tror jeg) og en voksen hvit mann som synger refrenget. Mulig det er noe mototsykler også i videoen. Det spesielle er i ref. er at når mannen synger så kommer det barnestemme.

Er det noen som vet hva denne sangen heter? Hvis det er den jeg tror det er, er den ikke ny, men et par år gammel.

Nei, jeg aner ikke hva som synges i sangen :) Det eneste jeg vet er at det er barnestemme i refrenget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...